Jeni të regjistruar? Regjistrim

Keni harruar fjalëkalimin?

Keni harruar pseudonimin?

Faqja 5 prej 7 FillimFillim ... 34567 FundFund
Rezultatet 41 deri 50 prej 63

Tema: Ai i cili, nuk gjykon me ligjin e Allahut apo fabrikon ligje, është Kafir apo jo ?

  1. #41
    Etheristi nuk është i/e kyçur Anëtarë i Avancuar
    Data e Anëtarësimit
    09-07-2004
    Lokacioni
    Në Sham.
    Postimet
    597
    All-llahu të shpërbleftë
    84
    Falënderuar 402 herë në 222 Postime
    Rep Fuqia
    479

    Ai i cili, nuk gjykon me ligjin e Allahut, është Kafir apo nuk është Kafir ?.

    Selamu Alejkum vella.

    Po shoh qe shpejtesia nuk po ju len me fol drejte, pase po flisni ma e menduar.

    Me trego se kush jan Arguemntet e dobeta qe i kam permend ?

    Dhe meqe thua qe jam i pa bindur, All-llahun s.u.t. ta lej deshmitar per kete gje, pasi ketu po e din edhe Gajbin, vella une jam duke fol me argumente, dhe i kam sjell, gje te cilen ti e beson see kane bere vellezerit e tjere me mua, keshtu qe edhe ato qenkan Kopuka dhe mosbindesa.

    Fol me dije dhe jo me injoorance.

    Tashti c`fare me te thene, me te thene, qe nuk ta bej Hallall per sharjet, me vjen keq per ty,porse di te them All-llahu s.u.t. ta shperblefte kur me shan, pasi ato te mira qe i ke, kalojn tek ato qe shahen, keshtu te pakten ka ardhur ne Hadithe.

    Sa per dijen, po e shohin te gjithe se kush eshte ai i cili po flet pa te.

    Sa per Librin ne dore, All-llahu s.u.t. eshte deshmitar.

    Kjo menyre e propozimit, eshte rruge e atyre qe duan me e mecefur te verteten, dhe nuk kane se c`fare te flasin, pasi me teper i intereson opin`joni i te tjereve se sa te pranojne te verteten ne sy te te tjereve.

    Dhe prap e perseris dhe te them, All-llahu s.u.t. ta shperblefte per Ofendimet.

    Sa per Largimin tim nga Forumi, nuk ta mer njeri per baze ate kerkese, pasi sikurse dihet, Forumi e ka nje Rregullore, dhe perderisa une i jam permbajt kesaj Rregullore, s`ka pse dikush te me largoj, porse si duket ju nuk e paskeni lezu kete Rregullore.

    Lexoje, se mos kurthi dhe largimi te godet ty dhe jo mu.

    Dhe kerkoj, qe nese ka dalur ndonje fjale prej meje (qe eshte ofenduse) ne kete leter, mos te konsiderohet si verejtje, pasi te gjithe jemi njerez, edhe gabojme.

    All-llahu s.u.t. te ruajt vella.

    Selamu Alejku.
    Ka thënë njëri prej Selefëve (rahimehullah):
    Ndërtojeni Shtetin Islam në vetvetet e juaja, j`ua ngren atë (Shtetin) All-llahu s.u.t. ne tokën tuaj.

  2. Për këtë postim, ju falënderohen 2 Përdorues në vijim:


  3. #42
    Etheristi nuk është i/e kyçur Anëtarë i Avancuar
    Data e Anëtarësimit
    09-07-2004
    Lokacioni
    Në Sham.
    Postimet
    597
    All-llahu të shpërbleftë
    84
    Falënderuar 402 herë në 222 Postime
    Rep Fuqia
    479

    Ai i cili, nuk gjykon me ligjin e Allahut, është Kafir apo nuk është Kafir ?.

    Selamu Alejkum Ue Rahmetull-llahi Ue Berakatuhu.

    Transemntohet se nje burre prej Khauarixheve u soll perpara Khalifes se Muslimaneve Me`munit (rahimehull-llah).

    Dhe i thote Khalifja:
    C`fare te ka shtyre qe te na kundershtosh neve ?
    Pergjigjet Burri:
    Nje Ajet ne Librin e All-llahut s.u.t.
    I thote Khalifja:
    E kush eshte ai Ajet ?
    Pergjigjet Burri:
    Fjala e All-llahhut s.u.t. ku thote:
    Dhe kush nuk gjykon me ate qe e ka zbritur All-llahu, ata jane Kafira.
    I thote Khalifja:
    A jeni i sigurte, se ajo eshte Ajet Kur`ani dhe se eshte e zbritur prej All-llahut s.u.t ?
    Pergjigjet Burri:
    Po.
    I thote Khalifja:
    Dhe kush eshte Argumenti jot per kete qe thua ?
    Pergjigjet Burri.
    Renia dakort (ixhma) e gjithe Ummetit.
    I thote Khalifja:
    Sikurse je kenaqur me Ixhmane e tyre rreth zbritjes se ketij Ajeti, kenaqu dhe me menyren se si ato e kane shpjeguar kete Ajet.
    I thote Burri:
    Te verteten, Paqa dhe Meshira e All-llahut s.u.t. qofte mbi ju o Khalife i Muslimaneve.
    Tra: Khatibul Bagdadij ne, Tarikhul Bagdad: 10/186. Imam Sujutij ne Tarikhul Khulefa: 296-297. Imam Dhehebiu ne Sijru A`lamil Nubela:10/280.

    Ka thene Shejkhul Islam Ibn Tejmijje (rahimehull-llah):
    Gjynahet per te cilat, nuk ka ndonje ndeshkim dhe te cilat nuk e bejne Kafir pronarin e tyre jane edhe keto:
    Ai i cili e puth (me epsh) nje femije apo ndonje grua e cila nuk i lejohet, apo ushqehet me ate qe nuk i lejohet, apo deshmon me deshmi te rreme, apo mer Rushfet gjate gjykimit te tij, apo gjykon me ligj tjeter pervec ligjit te All-llahut s.u.t..................

    Mexhmuatul Fetaua: 28/343.

    Edhe pse nuk i ka ardhur akoma rradhe e tyre, u detyrova qe ti them, per vellain tone, qe na ka akuzuar se ato qe i themi jane te dobeta.

    Mundet ti verifikoj edhe vete.

    Selamu Alejkum.
    Ka thënë njëri prej Selefëve (rahimehullah):
    Ndërtojeni Shtetin Islam në vetvetet e juaja, j`ua ngren atë (Shtetin) All-llahu s.u.t. ne tokën tuaj.

  4. Për këtë postim, ju falënderohen 2 Përdorues në vijim:


  5. #43
    Grafika e ebuhalidi
    ebuhalidi nuk është i/e kyçur Anëtarë i Avancuar
    Data e Anëtarësimit
    02-01-2004
    Postimet
    594
    All-llahu të shpërbleftë
    313
    Falënderuar 2,458 herë në 508 Postime
    Rep Fuqia
    938

    Re: Ai i cili, nuk gjykon me ligjin e Allahut, është Kafir apo nuk është Kafir ?.

    ESSELAMU ALEJKUM VELLA ETHERISTI

    SE PARI ESHTE HAP TEMA SE A KA SHTET ISLAM NE KOHEN TONE.PASTAJ NE ATE TEME ESHTE DAL BISEDA SE GJYKIMI ME LIGJE TJERA A ESHTE KUFER APO NUK ESHTE,DUKE E LENE ATE TEMEN E PARE TE PA PERFUNDUAR NUK E DI SE ME QELLIM QE TI IKIM TEMES APO PA QELLIM.NUK KAM PAS DESHIR QE TE HY NE KETE TEME QE TE SHKRUAJ DIQ PERDERISA TEMA E PARE NUK ESHTE PERFUNDUAR DHE ENDE NUK KAM MAR PERGJIGJE PER POSTIMIN TEM NUMER 13 SEPSE TI ME TE VERTETE KE THENE DISA FJALE TE RRENDA QE NUK E KA THENE ASNJE PRES SELEFIT SE :SAUDIJA EDHEPSE I KA NDIHMU QAFIRAV KUNDER MUSLIMANEVE NUK E BEN TE JETE QAFIR".DHE ENDE NUK JE PERGJIGJUR NE POSTIMIN QE TI KUM SJELLE ARGUMENTET QE TREGOJNE SE ATA TE CILET I NDIHMOJNE QAFIRAVE KUNDER MUSLIMANEVE JANE QAFIRA.
    KURSE SA I PERKET SE ATA TE CILET VENDOSIN LIGJE (JO TE CILET GJYKOJNE SEPSE NESE GJYKATESI BEN LESHIM DHE GJYKON ME EPSHIN E TIJ KUNDER LIGJIT TE ALLAHUT NUK ESHTE QAFIR) JANE QAFIRA INSHA ALLAH DO TI SJELL ARGUMENTE TE SHUMTA POR PASI QE TA MAR PERGJIGJEN E POSTIMIT NR 13 QE TE JEMI TE SINQERT NE VEPRAT TONA E MOS TE KEMI PER QELLIM VETEM E VETEM TA MUNDIM DIKEND.EDHE TI PERMBAHEMI RREGULLAVE TE SHERIATIT NE KUNDER PERGJIGJE QE DON TE THOTE NESE TI I SJELL 10 ARGUMENTE QE TREGOJNE SE ESHTE QAFIR APO NUK EHSTE QAFIR UNE TI KUNDERSHTOJ VETEM 2 E TJERAT AGUMENTE TE FSHIHEN. INSHA ALLAH ALLAHU NA LEHTESON TA NJOHIM TE VERTETEN
    KURSE VELLA TE KESHILLOJ QE MOS TI NENQMOSH NJERZIT NE MENYRE INDIREKTE E AJO KUPTOHET KUR I DREJTOHESH VELLEZERVE ME FJALE "MIRE SE ERDHE NE FORUM"DUKE MOS E DITUR DHE NJOHUR NJERIUN SE QE SA ESHTE NE FORUM.PER MIRESE ARDHJE JANE MODERATORET QE I FALENDEROJNE.
    WESSELAMU ALEJKUM

  6. #44
    Etheristi nuk është i/e kyçur Anëtarë i Avancuar
    Data e Anëtarësimit
    09-07-2004
    Lokacioni
    Në Sham.
    Postimet
    597
    All-llahu të shpërbleftë
    84
    Falënderuar 402 herë në 222 Postime
    Rep Fuqia
    479

    Ai i cili, nuk gjykon me ligjin e Allahut, është Kafir apo nuk është Kafir ?.

    Selamu Alejkum Ue Rahmetull-llahi Ue Berakatuhu.

    Vella i dashur ebuusame.

    Ssa i perket, pse eshte hapur nje teme ne vete kjo, dhe eshte shkeputur nga tema ku ishim, mund te te japin pergjigje moderatoret.

    Ajo eshte teme tjeter dhe kjo eshte teme tjeter,kush don mundet te postoj ne te, nuk eshte i daluar.

    Keni thene:
    ......PERDERISA TEMA E PARE NUK ESHTE PERFUNDUAR DHE ENDE NUK KAM MAR PERGJIGJE PER POSTIMIN TEM NUMER 13 SEPSE TI ME TE VERTETE KE THENE DISA FJALE TE RRENDA QE NUK E KA THENE ASNJE PRES SELEFIT SE.......
    Ai mesazhi qe pretendoni me ka ikur pa dashje, dhe jo se e kam lene me qellim, porse do ta shoh edhe nje here, pasi tashti nuk po kam shume kohe, dhe te lajmeroj une.

    Keni thene:
    KURSE SA I PERKET SE ATA TE CILET VENDOSIN LIGJE (JO TE CILET GJYKOJNE SEPSE NESE GJYKATESI BEN LESHIM DHE GJYKON ME EPSHIN E TIJ KUNDER LIGJIT TE ALLAHUT NUK ESHTE QAFIR) JANE QAFIRA INSHA ALLAH DO TI SJELL ARGUMENTE TE SHUMTA POR PASI QE TA MAR PERGJIGJEN E POSTIMIT NR 13 QE TE JEMI TE SINQERT NE VEPRAT TONA E MOS TE KEMI PER QELLIM VETEM E VETEM TA MUNDIM DIKEND.
    Argumentet qe i ke mundesh me i sjell vella, edhe pse nuk te eshte dhene nje pergjigje ne nje teme, pasi kjo eshte teme tjeter dhe ajo teme tjeter.

    Dhe nese ndiqni kete rruge qe pretendoni, i bjen qe ne forum te postoni nje here ne Muaj,pasi duhet me te kthyer pergjigje per te gjitha, qe te postosh ti.

    All-llahu s.u.t. eshte deshmitar, nese une po perpiqemme mund dikend, porse ajo qe bej eshte se e bej per hire te All-llahut s.u.t. dhe qe te dali e verteta ne sheh.

    Keni thene:
    KURSE VELLA TE KESHILLOJ QE MOS TI NENQMOSH NJERZIT NE MENYRE INDIREKTE E AJO KUPTOHET KUR I DREJTOHESH VELLEZERVE ME FJALE "MIRE SE ERDHE NE FORUM"DUKE MOS E DITUR DHE NJOHUR NJERIUN SE QE SA ESHTE NE FORUM.PER MIRESE ARDHJE JANE MODERATORET QE I FALENDEROJNE.
    Vella pak me lart, po flisje per Sinqeritetin, dhe si e tille, duhet tia thuash edhe te tjereve kete fjale, pasi une, nese e uroj dikend qe mire se na erdhi ne forum, kjo nuk eshte Nencmim vella, dhe as qe e bej per nencmin, dhe per kete kam All-llahun s.u.t. deshmitar, i cili eshte deshmitari me i mire.

    Ppo per ato qe shajne dhe shpifin dhe etikojne me lloj lloj emertimesh, pse nuk i keshillon ?, porse jekap, se pse i kam then,mire se erdhe ?

    E them ate, pasi jemi Musliman dhe jo per ndonnje gje tjeter.

    Pastaj nese ajo i perket vetem moderatoreve, nese e bej edhe une, nuk don te thote qeeshte e ndalume apo jo?

    Selamu Alejkum vella.
    Ka thënë njëri prej Selefëve (rahimehullah):
    Ndërtojeni Shtetin Islam në vetvetet e juaja, j`ua ngren atë (Shtetin) All-llahu s.u.t. ne tokën tuaj.

  7. Për këtë postim, ju falënderohen 2 Përdorues në vijim:


  8. #45
    jeniceri1 nuk është i/e kyçur Anëtarë i Ri
    Data e Anëtarësimit
    28-02-2006
    Postimet
    18
    All-llahu të shpërbleftë
    1
    Falënderuar 4 herë në 4 Postime
    Rep Fuqia
    0

    Re: Ai i cili, nuk gjykon me ligjin e Allahut, është Kafir apo nuk është Kafir ?.

    Jashte Teme

    Stafi: Kur´an dhe Sunnet
    Së fundi përpunuar nga Umu_Rejan: më 11-03-2006 23:04

  9. #46
    jeniceri1 nuk është i/e kyçur Anëtarë i Ri
    Data e Anëtarësimit
    28-02-2006
    Postimet
    18
    All-llahu të shpërbleftë
    1
    Falënderuar 4 herë në 4 Postime
    Rep Fuqia
    0

    Re: Ai i cili, nuk gjykon me ligjin e Allahut, është Kafir apo nuk është Kafir ?.

    Jashte Teme

    Stafi: Kur´an dhe Sunnet

  10. #47
    Grafika e ebuhalidi
    ebuhalidi nuk është i/e kyçur Anëtarë i Avancuar
    Data e Anëtarësimit
    02-01-2004
    Postimet
    594
    All-llahu të shpërbleftë
    313
    Falënderuar 2,458 herë në 508 Postime
    Rep Fuqia
    938

    Re: Ai i cili, nuk gjykon me ligjin e Allahut, është Kafir apo nuk është Kafir ?.

    Bismil-lahirr-rrahmanirr-rrahim
    Falenderimi i takon All-llahut, Zotit te Botrave. Paqja dhe Bekimi qofshin mbi te Derguarin e Tij Muhammedin SalAllahu Alejhi ve Selem, familjen e tij, shoket e tij, dhe mbi te gjithe ata qe pasojne rrugen e tij, deri ne Diten e Gjykimit

    Disa argumentet qe tregojne se ai i cili nuk gjykon me ligjin e Allahut eshte qafir prej tyre

    1) "E kush nuk gjykon me atë që e zbriti All-llahu, ata janë mohues (qafira).”(el Maide 44)

    Ai i cili e veshtron shkakun e zbritjes se ketij ajeti e sheh se qshtja nuk eshte se ata kan bere mekat por kjo eshte qeshtje edhe me e madhe kur jehudet jane dakordu qe me NDRYSHU ligjin e Allahut per zinaqarin,dhe e veshtron ne shkakun e zbritjes se ajetit se ata nuk e kane bere hallall nje gje te tille por e kan ZAVENDESU apo NDRYSHU ligjin e zinaqarit te martuar prej mbytjes ne qortim dhe rahje,dhe e kane bere kete ligj te tyre i cili do te jete ne funksion per te gjithe.Me gjithe kete qe e kane bere ata e kan ndier veten se kan bere mekat me kete veper,por prap se prap Allahu Teala i ka bere qafira.

    Kurse sa i perket transmetimeve te cilat thojne se Ibn Abbasi RadijAllahu anhu ka thene per te gjykuarit me ligje tjera e jo me ligjet e Allahut se ajo eshte (kufer dune kufer) kte e transmeton Tavusi dhe ky transmetim eshte i dobet e kan bere daif prej tyre:imam Ahmed ibn Hanbeli,Jahja ibn Muina,Akli etj.(shih: Duafa Aklij 4/337-338, Kamil 7/2569 te ibn adij dhe Tehdhibul Kemal 30/179-180 etj)

    Ne i thojme ketyre:nese i merni transmetimet e dobta dhe i leni te vertetat kjo eshte tradite e bidatgjinjeve.Edhe nese e marim se thenja e Ibn Abbasit eshte e vertete,ku i leni sahabet e tjere si thenja e Abdullah ibn Mesudit kur e ka pyt Alkame dhe Mesruki per qeshtjen e gjykimit me ligje tjera ka thene: "ajo eshte kufer" dhe e ka lexu ajetin
    "E kush nuk gjykon me atë që e zbriti All-llahu, ata janë mohues (qafira).”(el Maide 44)(shih.Tefsirin e Ibn Xherir Ettaberijj 2/66 dhe 6/257 tefsiri i ajetit 44 nga surja El maide)

    Dhe ku po e leni thenjen e Sedijjit:
    " Dhe ai i cili nuk gjykon me ligjin e Allahut duke e lene ateduke e lene ate me qellim dhe duke e dit ai eshte qafir"
    (shih.Tefsirin e Ibn Xherir Ettaberijj 2/66 dhe 6/257 tefsiri i ajetit 44 nga surja El maide)

    Edhe nese themi se thenja e Ibn Abbasit eshte e vertete nuk kuptohet ashtu si e keni kuptuar ju por siq e kane thene edhe selefet,pra dijetaret thojne se edhe nese gjykatesi gjykon jo me ligjin e Allahut ne ndonje qeshtje duke besuar se ka bere gabim dhe mekat por kete e ka bere per shkak te epshit,nuk ka bere kufer.

    Pra ka dallim nese njeriu apo gjykatesi gjykon ndonjehre me ligje tjera e jo me ligjin e Allahut p.sh nese ligji i shtetit per vjedhesin eshte prerja e dores kurse gjykatesi mer pare (ryshfet) qe mos tja pres doren dhe gjykon qe mos ti pritet dora nuk eshte qafir,kurse nese ndryshohet ligji i Allahut dhe behet LIGJ per te gjithe atehere ky eshte kufer.

    Ka thene Ibn Tejmijje Allahu e meshirofte:
    " Kush i permbahet ligjeve te Allahut dhe te derguarit te Tij nga ana e brendshme dhe e jashtme por ka ber mekat dhe e ka pasu epshin e tij,ky e ka vendin sikurse edhe mekataret e tjere"

    Shiko vella se si e spjegn ibn tejmijja gjykimin me ligje tjera te Allahut ku thote se i permbahet ligjeve te Allahut nga ana e mbrendshme d.m.th me bindje dhe besim por thote edhe nga ana e jashtme domethane me vepra por thote e pason epshin e vet ne ndonje qeshtje dhe gjykon me ligj tjeter nuk eshte qafir por eshte mekatare.

    Te gjitha argumentet te cilat i sjellin Murxhit se te gjykuarit me ligje tjera jasht ligjeve te Allahut nuk eshte kufer jane thenje te dijetareve qe kan te bejne me gjykimin e gjykatesit apo personit ne qeshtje te caktuar e jo ne vendosjen apo zevendesimin e LIGJIT

    Eshte pyt shejh Uthejmini RahimehuLlah per llojet e shirkut nese njeriu nuk gjykon me ligjin e Allahut thote shejhi:
    "Ai i cili i vnedos njerezve ligje te cilat i kundershtojne ligjet e Allahut qe te jene rregulla te cilat do ti rrespektojne apo nenshtrohen njerzit atyre ligjeve,me te vertete se ata nuk i kan vendos keto ligje te cilat jane ne kundershtim me ligjin islam vetem e vetem se e kan pas bindjen se keto ligje jane me te dobishme per krijesat,sepse logjikisht kuptohet se njeriu nuk del prej nje menhegji ne tjetrin i cili eshte kunder te parit perveq se ka bindje se ai menhegj eshte ma i mire sesa i pari dhe ai i pari eshte m ai keq sesa ky te cilin e ka zgjedh"
    (fetfat e Uthejminit 1/37)

    Ne nje pyetje tjeter eshte pyetur se a ka dallim nese njeri nuk gjykon me ligjin e Allahut ne nje qeshtje te caktuar nga ajo nese njeriu vendos ligj per te gjithe njerzit e cila eshte ne kundershtim me ligjin e Allahut? Eshte pergjigj shejh Uthejmini:
    " Po ka dallim,qeshtjet te cilat konsiderohen si ligje te pergjithshme nuk kane ndarje (siq e ka cek ndarjen e kufrit te madh dhe te vogel ne gjykimin ne qeshtje te caktuar),por ajo eshte nje lloj dhe ajo eshte lloji i pare i cili eshte KUFER I MADH, sepse ata nuk i kan vendos keto ligje te cilat jane ne kundershtim me ligjin islam vetem e vetem se e kan pas bindjen se keto ligje jane me te dobishme per krijesat…"
    (siq e cekem edhe ma lart)

    Ne fetfat e Lexhnetu Ed-daime thote:
    " Lloji i kufrit ne thenjen e Allahut : "E kush nuk gjykon me atë që e zbriti All-llahu, ata janë mohues (qafira).”(el Maide 44) eshte kufer i MADH,kurse ai i cili nuk gjykon me ligjin e Allahut dhe ai beson se ka bere mekat por e ka shtyre qe te mos gjykoj me ligjin e Allahut rushfeti ose ka gjyky jo me ligjin e Allahut per shkak te hakmarjes ndaj te gjykuarit,kjo nuk eshte kufer i madh por ai eshte mekatar dhe ka ra ne kufer dune kufer dhe dhulm dune dhulm dhe fisk dune fisk."

    (2/93 fetfaja numer 5226)

    Kurse ata te cilet thojne se nuk ben kufer perveq ai i cili e ben hallall nje gje te tille,kjo eshte fjale dhe medhheb i Murxhive te cilet e shohin se puna nuk eshte pjes perberse e imanit,per te cilet ka fole shejh islam Ibn Tejmijja ne librin e tij Iman Ewsat dhe ne Mexhmuatul Fetava 7/528,541,556,579,609,616.

    Kurse ibn kajjimi thote se:
    " Vete mohimi eshte kufer pa mare parasysh se a gjykon apo nuk gjykon"
    (Medarixu Salikin 1/336-337)
    ..d.m.th vetem me mohu ligjin e Allahut ben kufer pa mare parasysh ti a gjykon me te apo nuk gjykon.

    2. "Dhe mos hani nga ajo që (para therjes së saj) nuk është përmendur emri i All-llahut, vërtet ajo (ngrënia) është mëkat. Djallëzit i nxisin miqtë e vet që t’ju polemizojnë juve, e nëse i dëgjoni ata, atëherë jeni si ata (idhujtarë).(El Enam 121)

    Thote Shinkiti ne tefsirin e tij Advaul Bejan:
    " E ka sqaru Allahu Teala se ata jane mushrik nese i ndegjojne dhe i respektojne ata, dhe ky ndegjim dhe respektim eshte ne Ligjshmerine e cila eshte ne kundershtim me ligjshmerine e Allahut Teala" pastaj thote: " Me keto ajete qe i cekem na u qartesohet se ATA TE CILET I PASOJNE LIGJET E VENDOSURA te cilat i ka ligjesuar shejtani me gjuhet e njerezve eshte ne kundershtim me ate qka e ka be ligj Allahu Teala me gjuhen e te derguarit te Tij salAllahu alejhi we selem "DHE NUK DYSHON NE KUFRIN E TYRE DHE SHIRKUN E TYRE PERVEQ ATI TE CILIT JA KA QORU ALLAHU SYT NGA DRITA E SHPALLJES"
    (Advaul Bejan 4/91-92)

    Nuk e ka ceke shejh Shinkiti se ky kufer kushtezohet nese e bejne hallall te gjykuarit me ligje te tjera apo e mohojne ligjin e Allahut.

    Thote Ahmed Shakir ne talikin e tij ne tefsirin e ibn kethirit per ajetin e sures El Maide 50,kur flet per ligjet te cilat po i vendosin njerezit ne kohen tone:
    "Me te vertete se qeshtje per keto Ligje te cilat po i vendosin njerzit eshte e qarte sikurse siq eshte i qart dielli,AJO ESHTE KUFER I QARTE"
    (Umdetu tefsir 4/173-174 dhe shih talikin e tina ne sherh Tahavijje faqe 258 botimi Dar El MArife ne misr viti 1373h)

    Vellezer kini ne dijeni se te gjitha argumentet te cilat i sjellin murxhit nga dijetaret selef si Ibn Tejmijja dhe te tjeret te cilat tregojne se te gjykuarit me ligje tjeter e jo me ligjin e Allahut nuk jane kufer kane te bejne me qeshtjen nese gjykatesi gjykon ne qeshtje te caktuar,kurse une i therras te gjithe Murxhit dhe te gjithe ata qe e kan kete bindje qe te ma sjellin nje argument nga selefet qe thojne se ai i cili vendos ligj nuk eshte qafir.

    Vella i dashur etheristi do ti sjelli vetem disa argumente te cilat i ke sjell ti ne keto postime dhe e sheh fare mire se nuk kane te bejne me personin i cili i vendos ligjet por kane te bejne me gjykatesin i cili gjykon me ato ligje duke marur rushfet apo me qellim te caktuar

    1. Thote etheristi
    Ka thene Shejkhul Islam Ibn Tejmijje (rahimehull-llah):Gjynahet per te cilat, nuk ka ndonje ndeshkim dhe te cilat nuk e bejne Kafir pronarin e tyre jane edhe keto:Ai i cili e puth (me epsh) nje femije apo ndonje grua e cila nuk i lejohet, apo ushqehet me ate qe nuk i lejohet, apo deshmon me deshmi te rreme, apo mer Rushfet gjate gjykimit te tij, apo gjykon me ligj tjeter pervec ligjit te All-llahut s.u.t..................
    Mexhmuatul Fetaua: 28/343.
    Shikoje vella i dashur etherist fjalen e Ibn Tejmijjes ku thote,
    apo mer Rushfet gjate gjykimit te tij, apo gjykon me ligj tjeter pervec ligjit te All-llahut s.u.t..."
    ..kjo fjale e tij tregon se eshte kah flet per ate qe gjykon ne qeshtje te caktuar e jo per ata qe vendosin ligje te pergjithshme per gjith njerzimin.
    Pra vlla i dashur siq thae edhe vet se si ka thene mejmuni " Sikurse je kenaqur me Ixhmane e tyre rreth zbritjes se ketij Ajeti, kenaqu dhe me menyren se si ato e kane shpjeguar kete Ajet."

    2. Prap ke sjelle argumente per te njejten qeshtje thua:
    17) Ka thene Shejkh Abdulatif Ibn Abdurahman Alu Shejkh (rahimehull-llah):
    Kush e ben Hallall, qe te gjykohet me ligj tjeter pervec ligjit te All-llahut s.u.t, ose e ndryshon ate (ligjin) ai eshte Kafir.
    Ky eshte argument kunder teje vella shikoje se si e ndan Abdulatif ibn Abdurrahman qeshtjen ku thote se,
    " Kush e ben Hallall, qe te gjykohet me ligj tjeter pervec ligjit te All-llahut s.u.t,"
    ..kjo ka te bej ne qeshtje te caktuar siq e cekem dhe pastaj thote:
    "..ose e ndryshon ate (ligjin) ai eshte Kafir"
    Po te mos ishte ndryshimi i ligjit te Allahut kufer i madh pse e ka nda shejhi keto dy pjese?

    Pastaj thua:

    Ka thene All-llahu s.u.t:
    Dhe kush nuk gjykon me ligjin e All-llahut, ai eshte Kafir.

    Per kete Ajet, kane thene disa Mufes-sirine, qe Kufri i cili kihet per qellim ketu, eshte Kufri i Vogel, nese ai (gjykuesi) nuk e ben Hallall gjykimin me ligj tjeter pervec ligjit te All-llahut s.u.t..... Minhaxhut Te`sijsi: 71.
    Shikoj vella thenjet e dijetareve si thote se:
    "..eshte Kufri i Vogel, nese ai (gjykuesi) nuk e ben Hallall gjykimin me ligj tjeter pervec ligjit te All-llahut s.u.t
    "
    Shih vella ku e kan ceke dijetaret fjalen nese "gjykuesi" e dihet fare mire se gjykuesi nuk i vendos ligjet por gjykuesi vetem gjykon me ligjet e vendosura, per kete qellim thojne dijetaret se nese gjykatesi gjykon jasht ligjit islam ka dallim ne hukmin e tina nese e ben hallall apo nuk e ben.

    Dhe shume argumente te tjera qe i ke sjell nuk kane te bejne me vendosjen e ligjit por kane te bejne me gjykimin ne qeshtje te caktuara.

    wesselamu alejkum

  11. Për këtë postim, ju falënderohet përdoruesi:


  12. #48
    Etheristi nuk është i/e kyçur Anëtarë i Avancuar
    Data e Anëtarësimit
    09-07-2004
    Lokacioni
    Në Sham.
    Postimet
    597
    All-llahu të shpërbleftë
    84
    Falënderuar 402 herë në 222 Postime
    Rep Fuqia
    479

    Ai i cili, nuk gjykon me ligjin e Allahut, është Kafir apo nuk është Kafir ?.

    Ualejkum Selam Ue Rahmetull-llahi Ue Berakatuhu.

    Vella ne radhe te pare, nuk te lejoj as ty, dhe asnje njeri tjeter te me fyje, qofte kjo fyrje indirekte apo jo, nese doni te me thoni dicka, apo te me emertoni me emrin e ngonje Grupi bejeni ne Privat, dhe nuk jua lejoj ta beni ate ne publik, perderisa une nuk te kam ofenduar ty ne publik.

    Kur ta beje une, atehere te lejohet edhe ty ta besh.

    Se dyti, All-llahu s.u.t. ta shperblefte per Postimin, porse desha te te terheq verejtjen ne disa pika, edhe kjo per shkakun se jeni munduar me i dhene nje forme tjeter muhabetit, duke e lidhur ceshtjen qe po bisedohet me nje ceshtje te posacme.

    Ti marim me radhe.

    Keni thene:
    1) "E kush nuk gjykon me atë që e zbriti All-llahu, ata janë mohues (qafira).”(el Maide 44)

    Ai i cili e veshtron shkakun e zbritjes se ketij ajeti e sheh se qshtja nuk eshte se ata kan bere mekat por kjo eshte qeshtje edhe me e madhe kur jehudet jane dakordu qe me NDRYSHU ligjin e Allahut per zinaqarin,dhe e veshtron ne shkakun e zbritjes se ajetit se ata nuk e kane bere hallall nje gje te tille por e kan ZAVENDESU apo NDRYSHU ligjin e zinaqarit te martuar prej mbytjes ne qortim dhe rahje,dhe e kane bere kete ligj te tyre i cili do te jete ne funksion per te gjithe.Me gjithe kete qe e kane bere ata e kan ndier veten se kan bere mekat me kete veper,por prap se prap Allahu Teala i ka bere qafira.
    Nuk ka dyshim njeri, se ai person qe e ndryshon ligjin e All-llahut s.u.t. eshte Kafir, dhe kete nuk e ka thene njeri.

    Kurse ne (per momentin) jemi duke fol vetem per ate person i cili gjykon me ligj tjeter pervec ligjit te All-llahut s.u.t, dhe jo per ate qe i ndryshon ligjet (nuk i ka ardhur akoma koha).

    ....dhe e kane bere kete ligj te tyre i cili do te jete ne funksion per te gjithe.
    Edhe ne kete pike dijetaret kane mendimin perderisa ai nuk thote qe keto jane ligje te All-llahut s.u.t, pasi nese dikush ngrehet edhe vendos nje ligj (c`faredo ligji qofte), dhe thote qe ky nuk eshte prej ligjeve te All-llahut s.u.t, ai nuk ka asnje pike problemi.

    Keshtu qe mos i natarroni ceshtjet, porse prisni derisa te vije koha e tyre, keshtu qe kjo ceshtje nuk ka te beje fare me Berjen hallall, mos u ngatarroni, sespe per c`do ceshtja ka pergjigje.

    Keni thene:
    Kurse sa i perket transmetimeve te cilat thojne se Ibn Abbasi RadijAllahu anhu ka thene per te gjykuarit me ligje tjera e jo me ligjet e Allahut se ajo eshte (kufer dune kufer) kte e transmeton Tavusi dhe ky transmetim eshte i dobet e kan bere daif prej tyre:imam Ahmed ibn Hanbeli,Jahja ibn Muina,Akli etj.(shih: Duafa Aklij 4/337-338, Kamil 7/2569 te ibn adij dhe Tehdhibul Kemal 30/179-180 etj)
    Ky eshte pretendimi i Juaj, pastaj kush eshte ai transemntim qe eshte i dobet ? pse nuk e tregoni ? pse nuk i sillni burrat e Senedit ? pastaj vella nuk eshte vetem nje Transmentimi prej Tausit (rahimehull-llah) porse ka dhe te tjera, dhe mos ditja e tyre nga ana jote, nuk eshte ndonje argument, porse sikurse te thashe jemi duke fol para kohe, pasi kam mendu ti mar ceshtjet me radhe.

    S i perket se e ka bere Imam Ahmedi (rahimehull-llah) te dobet, kjo nuk tregon gje, porse ajo qe tregon eshte se c`fare mendimi ka Imam Ahmedi ne kete ceshtje, mere se c`fare thote:

    1) Eshte pyetur, Imami i Ehli Sunnetit, Ahmed Ibn Hambel (rahimehull-llah), rreth Kufrit qe eshte permendur ne Ajetin 44 te Sures Maide, ku thote All-llahu s.u.t:
    Dhe kush nuk gjykon me ate qe ka zbritur All-llahu, ata jane Kafira.

    Eshte pergjigjur:
    Ai eshte Kufer, i cili nuk te nxjerr prej Islamit.

    Kurse sa i perket nje ceshtje te vetem, pse Imam Ahmedi (rahimehull-llah) nuk i beri Kafira Ato Khalife te Muslimaneve, qe thane ne kohen e tij qe Kur`ani eshte i Krijum ?

    Ku dihet qe kush e thote kete Fjale eshte Kafir.

    Keni thene:
    Ne i thojme ketyre:nese i merni transmetimet e dobta dhe i leni te vertetat kjo eshte tradite e bidatgjinjeve.Edhe nese e marim se thenja e Ibn Abbasit eshte e vertete,ku i leni sahabet e tjere si thenja e Abdullah ibn Mesudit kur e ka pyt Alkame dhe Mesruki per qeshtjen e gjykimit me ligje tjera ka thene: "ajo eshte kufer" dhe e ka lexu ajetin
    "E kush nuk gjykon me atë që e zbriti All-llahu, ata janë mohues (qafira).”(el Maide 44)(shih.Tefsirin e Ibn Xherir Ettaberijj 2/66 dhe 6/257 tefsiri i ajetit 44 nga surja El maide)
    Vella, sikurse te thashe nuk eshte vetm nje Transemntim prej Tausit (rahimehull-llh) porse jane disa, dhe une as kam fol nga ai, porse ju gjykoni dhe thoni qe kjo eshte metode e Bidatcinjeve, larg prej tyre jemi (elhamdulilah).

    E marim apo nuk e marim thenien e Ibn Abbasit (radiall-llahu anhuma) per te vertete, ko eshte puan e juaj ta besoni, pasi thei prej ti te verteta ne kete ceshtje ka sa te duash, dhe prej sahabeve te tjere, duke fut ne kete mes Ibn Umerin (radiall-llahu anhuma) dhe Ebu Musa El-Esh`arij (rdiall-llahu anhu).

    Dhe sigurohu nje here per ato qe thua per Abdullah Ibn Mes`udin (radiall-llahu anhu) se mos nuk jane te sakta (porse sikurse te thashe edhe ne fillim) do ti vinte rrada te gjithave.

    Po me habit, ku kapesh me nje fjale te transmentume nga Ibn Xherir Et-Taberij (rahimehull-llah), ku ne te njeten kohe edhe une kam jellur prej tij, dhe eshte plotesisht e kunderta e kesaj qe thoni ju, dhe jo vetem aq, porse ai eshte prej tyre qe thojne, qe me kete ajet Argumentohen vetem Khauarixhet, dhe jo vetem kaq, porse thote, qe ky eshte Kufer, porse mbi Muslimanin eshte Kufer i Vogel.

    Vella i dashur libri i ti eshte i mbushur me transmentime, i ka sjedhur te te gjitha qe thuhen per nje ceshtje, dhe ne fund e jep mendimin e tij, keshtu qe argumentimi i jot me fjalet e tij be poshte.

    Pasi kjo menyre nuk eshte drejtesi, porse ajo qe na intereson, nuk eshte ajo se c`fare sjell ai ne librin e tij, porse c`fare menimi ka ai per ate ceshtje.

    Nuk po dua te zgjatem ne kete pike, pasi mendj se e ke kuptuar qellimin tim.

    Keni thene:
    Te gjitha argumentet te cilat i sjellin (******) se te gjykuarit me ligje tjera jasht ligjeve te Allahut nuk eshte kufer jane thenje te dijetareve qe kan te bejne me gjykimin e gjykatesit apo personit ne qeshtje te caktuar e jo ne vendosjen apo zevendesimin e LIGJIT
    Vella sikurse e dhe e permena me larte, ai qe vendos nje ligj, dhe nuk thote qe ky eshte prej All-llahut s.u.t, ky nuk eshte Kafir, ama kush e ndryshon nje ligj apo e vendos nje te ri dhe thote qe ky eshte prej All-llahut s.u.t, nuk ka dyshim se ky eshte Kafir.

    Sa per ceshtjen e caktume, di te them, qe mos u kam me disa fjali, pasi pretendimi i jot eshte i kote, nuk e di nese dini Arabisht apo jo, porse te gjitha ato qe i kam sjell mund ti vertetoni (nese e njihni arabishten), pasi kam dhene dhe numrat e faqeve.

    Dhe nuk ju lejohet juve, qe te kepeni me dis fjale (dhe kjo per shkak se arabishtja ka shume fjale te cilat ne shqip nuk gjenden) edhe ndonje here ne perkthim perdoret fjale (me te cilen ju jeni kapur) se gjasme behet fjale per nje ceshtje te caktume, me mire theju Origjinalitetit dhe do ta shohni ata dijetare kane pas qellim je ceshtje apo c`do gje qe ka lidhje me gjykim me ligj tjeter, ktheju tekseve ne arabisht.

    Pasi ne to dallohet Peri i Zi nga ai i Bardhi.

    Keni thene:
    Kurse ibn kajjimi thote se:
    " Vete mohimi eshte kufer pa mare parasysh se a gjykon apo nuk gjykon"
    (Medarixu Salikin 1/336-337)
    ..d.m.th vetem me mohu ligjin e Allahut ben kufer pa mare parasysh ti a gjykon me te apo nuk gjykon.
    Me tregoni dikend qe e mohon nje Ligj te All-llahut s.u.t. qe ti them edhe une ti Kafir.

    Nuk po e kuptoj pse e keni sjellur kete fjale, pasi nuk po flasim per te.

    Keni thene:
    hote Shinkiti ne tefsirin e tij Advaul Bejan:
    " E ka sqaru Allahu Teala se ata jane mushrik nese i ndegjojne dhe i respektojne ata, dhe ky ndegjim dhe respektim eshte ne Ligjshmerine e cila eshte ne kundershtim me ligjshmerine e Allahut Teala" pastaj thote: " Me keto ajete qe i cekem na u qartesohet se ATA TE CILET I PASOJNE LIGJET E VENDOSURA te cilat i ka ligjesuar shejtani me gjuhet e njerezve eshte ne kundershtim me ate qka e ka be ligj Allahu Teala me gjuhen e te derguarit te Tij salAllahu alejhi we selem "DHE NUK DYSHON NE KUFRIN E TYRE DHE SHIRKUN E TYRE PERVEQ ATI TE CILIT JA KA QORU ALLAHU SYT NGA DRITA E SHPALLJES"
    (Advaul Bejan 4/91-92)
    Vella, nga ai libri qe e ke mare kete theni te Shenkitit (rahimehull-llah) apo te tjereve para tij, ka disa ndryshime te vogla (nga autori qe ju e keni mare kete theni), te thashe qe i ke sjellur te gjitha para kohe.

    Nuk e ka ceke shejh Shinkiti se ky kufer kushtezohet nese e bejne hallall te gjykuarit me ligje te tjera apo e mohojne ligjin e Allahut.
    Sikurse ju thashe, e ka cekur vella e ka cekur, shih me mire ne postime, pasi i kam permend edhe disa fjale te tij.

    Keni thene:
    Vellezer kini ne dijeni se te gjitha argumentet te cilat i sjellin (*****) nga dijetaret selef si Ibn Tejmijja dhe te tjeret te cilat tregojne se te gjykuarit me ligje tjeter e jo me ligjin e Allahut nuk jane kufer kane te bejne me qeshtjen nese gjykatesi gjykon ne qeshtje te caktuar,kurse une i therras te gjithe (*****) dhe te gjithe ata qe e kan kete bindje qe te ma sjellin nje argument nga selefet qe thojne se ai i cili vendos ligj nuk eshte qafir.
    Vella i dashur, prej meje ke kohe deri ne diten e Kijametit, qe te me sjellesh nje argumenet prej dijetareve te selefit, ku te thote qe ai qe vendos ligje dhe nuk thote qe keto jane prej All-llahut s.u.t eshte Kafir.

    Keni sjellur:
    1. Thote etheristi
    Citat:
    Ka thene Shejkhul Islam Ibn Tejmijje (rahimehull-llah):Gjynahet per te cilat, nuk ka ndonje ndeshkim dhe te cilat nuk e bejne Kafir pronarin e tyre jane edhe keto:Ai i cili e puth (me epsh) nje femije apo ndonje grua e cila nuk i lejohet, apo ushqehet me ate qe nuk i lejohet, apo deshmon me deshmi te rreme, apo mer Rushfet gjate gjykimit te tij, apo gjykon me ligj tjeter pervec ligjit te All-llahut s.u.t..................
    Mexhmuatul Fetaua: 28/343.
    Shikoje vella i dashur etherist fjalen e Ibn Tejmijjes ku thote,
    Citat:
    apo mer Rushfet gjate gjykimit te tij, apo gjykon me ligj tjeter pervec ligjit te All-llahut s.u.t..."
    ..kjo fjale e tij tregon se eshte kah flet per ate qe gjykon ne qeshtje te caktuar e jo per ata qe vendosin ligje te pergjithshme per gjith njerzimin.
    Pra vlla i dashur siq thae edhe vet se si ka thene mejmuni " Sikurse je kenaqur me Ixhmane e tyre rreth zbritjes se ketij Ajeti, kenaqu dhe me menyren se si ato e kane shpjeguar kete Ajet."
    Po me ben me qesh vella, pasi tema eshte per ate qe gjykon me ligj tjeter pervec ligit te All-llahut s.u.t, kurse ju mo mundoheni qe te na mbushni mendjen se behet fjale per ate qe i ndryshon ligjet (edhe per kete ka pergjigje, porse skemi dal akoma aty, se shpejti do te dalim), nga e ke mare kete kuptim ?

    Ne fillim dua te sqaroj ceshtjen, a eshte Kafir ai qe gjykon me ligje te tjera pervec ligjit te All-llahut s.u.t. po apo jo ?

    Kete une dua te sqaroje, pastaj sa i perket ndryshimit apo nje ceshtje te caktuar, do ti vi radha.

    Keni sjellur:
    2. Prap ke sjelle argumente per te njejten qeshtje thua:
    Citat:
    17) Ka thene Shejkh Abdulatif Ibn Abdurahman Alu Shejkh (rahimehull-llah):
    Kush e ben Hallall, qe te gjykohet me ligj tjeter pervec ligjit te All-llahut s.u.t, ose e ndryshon ate (ligjin) ai eshte Kafir.
    Ky eshte argument kunder teje vella shikoje se si e ndan Abdulatif ibn Abdurrahman qeshtjen ku thote se,
    " Kush e ben Hallall, qe te gjykohet me ligj tjeter pervec ligjit te All-llahut s.u.t,"
    ..kjo ka te bej ne qeshtje te caktuar siq e cekem dhe pastaj thote:
    "..ose e ndryshon ate (ligjin) ai eshte Kafir"
    Po te mos ishte ndryshimi i ligjit te Allahut kufer i madh pse e ka nda shejhi keto dy pjese?
    Nuk ka problem pse ti perseris te njetat fjale, porse qe ta kuptoh.

    Vella po flasim per ate qe gjykon me ligj tjeter, dhe jo me ate qe gjykon ne nje ceshtje apo e ndryshon ligjin ki pak kujdes, kuptoi

    Keni thene:
    Shikoj vella thenjet e dijetareve si thote se:
    "..eshte Kufri i Vogel, nese ai (gjykuesi) nuk e ben Hallall gjykimin me ligj tjeter pervec ligjit te All-llahut s.u.t"
    Shih vella ku e kan ceke dijetaret fjalen nese "gjykuesi" e dihet fare mire se gjykuesi nuk i vendos ligjet por gjykuesi vetem gjykon me ligjet e vendosura, per kete qellim thojne dijetaret se nese gjykatesi gjykon jasht ligjit islam ka dallim ne hukmin e tina nese e ben hallall apo nuk e ben.

    Dhe shume argumente te tjera qe i ke sjell nuk kane te bejne me vendosjen e ligjit por kane te bejne me gjykimin ne qeshtje te caktuara.
    Perseri me keni bere per te qeshur, kur e nen vioni fjalen (gjykuesi), te thashe me lart, qe mos u kam me perkthimet, pore ktheju origjinalit ne Arabisht.

    Une ashtu e kam perkthy, dhe nuk e ka thene Shejkhu Ate, pasi Shejkhu ka thne El-Hakim, tashti une te pyes ty (nese din arbisht) si perkthen ti kete fjale ?

    Pasi Arabishtja per c`do person e ka nje fjale ne vete, gje qe ne shqip nuk ndodh.

    Keshtu i dashur ajo qe pretendoni ju me fjalen e neviume (gjykatesi), ne arabisht i thojne El-Kadij.

    I dashur Fjalen Kadij dhe Hakim si i perktheni ne shqip ?

    Ajo qe di une, ne shqip keto dy fjale kane nje Kuptim, kurse ne arabisht secila fjale ka kuptimin e saj dhe personin e caktuar te cilit i perdoret kjo fjale.

    Vella i dashur, i gjithe qellimi ka qene me sqaru ate, se c`fare hukmi ka per ate person qe gjykon me ligj tjeter nga ligji i All-lahut s.u.t, dhe jo per ate qe i ndryshon ligjet apo per ndonje ceshtje te caktume.

    Vella me fjale (sikurse jeni kapur) di te kapem edhe une, dhe kapem ne Ajetin, ku thote All-llahu s.u.t Ue Men lem.......... duhet ta keni mesuar ne shkolle (gjithemon nese jeni qe studioni jasht) se c`fare kuptimi ka ne gramatike fjala Men, ajo eshte perfshirese e c`do gjeje etj

    porse keto qe i permenda ishin disa gjera, qe me u pergatit per ato qe do te vine.

    Ketu jemi do te flasim prap

    Selamu Alejkum.
    Ka thënë njëri prej Selefëve (rahimehullah):
    Ndërtojeni Shtetin Islam në vetvetet e juaja, j`ua ngren atë (Shtetin) All-llahu s.u.t. ne tokën tuaj.

  13. Për këtë postim, ju falënderohen 2 Përdorues në vijim:


  14. #49
    Grafika e ebuhalidi
    ebuhalidi nuk është i/e kyçur Anëtarë i Avancuar
    Data e Anëtarësimit
    02-01-2004
    Postimet
    594
    All-llahu të shpërbleftë
    313
    Falënderuar 2,458 herë në 508 Postime
    Rep Fuqia
    938

    Re: Ai i cili, nuk gjykon me ligjin e Allahut, është Kafir apo nuk është Kafir ?.

    esselamu alejkum

    vella etheristi se pari ke shpif qe te kam fyer sjellma tekstin ku te kam fyer.
    se dyti une nuk jam kah i ngaterroj gjerat por une dua qe te ecim sipas binareve te ehli sunnetit,ti je kah mshefesh dhe kapesh per dege kurse Allahu Alem edhe bazen e ke te kalbur.per kete une dua ta dij se ti a e ke edhe bazen e kalbur apo vetem deget vella.

    per kete qeshtje i kam sjell argumentet se ai i cili VENDOS ligj (TESHRI) ka bere kufer,sepse nese ti thua siq e ceke edhe me heret se :Edhe ne kete pike dijetaret kane mendimin perderisa ai nuk thote qe keto jane ligje te All-llahut s.u.t, pasi nese dikush ngrehet edhe vendos nje ligj (c`faredo ligji qofte), dhe thote qe ky nuk eshte prej ligjeve te All-llahut s.u.t, ai nuk ka asnje pike problemi. domethane ai i cili vendos ligje nuk eshte qafir sipas teje ne nuk kemi qka te bisedojme me ty per qeshtjen e atina qe gjykon me ligje tjera sepse nese ti nuk e ben qafir ate i cili i vendos ligjet si do ta besh qafir ate i cili vetem e praktikon.

    Kjo eshte ajo qe ti po nisesh prej sendeve ma te vogla qe te arish deri te qellimi qe e ke.

    prandaj ne e kuptum se ti nuk e ben qafir as ate i cili i vendos ligjet (nese nuk thot se jan nga Allahu) ti bime shkurt vella qe ta dim se ti edhe me fell nuk je ne rregull me akide apo vetem ne kete qeshtje.pastaj vazhdojme me tutje.

    Pyetja eshte: SI ESHTE DEFINICIONI I IMANIT TEK TI DHE SE VEPRA TRUPORE E JO E ZEMRES,VEPRA TRUPORE TEK TI A ESHTE PJESE PERBERSE E IMANIT APO PJESE PLOTESUESE E IMANIT (HEL EL-AMEL SHART SIHATUL IMAN EW SHART KEMAL IMAN) qe ta dim vella se nese ti bazen,thelbin siq thash nuk e ke ne rregull ne mundemi te bisedojme me vite,prandaj te bisedojme per bazen esencen, e pastaj dalim ne dege.

    E jo ashtu siq mendon ti ne te te pasojme ty,se pari ke fole per se a ka sod shtet islam apo jo,pastaj ke hy ma fell,se te gjykuarit me ligj tjeter a eshte kufer,tash thua se edhe ai i cili i vendos ligjet nuk eshte qafir,edhe ate duke thene se:do ti vije radha. Une me qellim i kam sjell argumentet se ata qe vendosin ligje jane qafira sepse kjo nderlidhet me ate i cili gjykon.per kete shkak pergjigju ne pyetjen e lartpermendur qe ta dim se nga tja nisim me biseda.E pastaj e shikojme se kush e njeh gjuhen arabe e kush nuk e njehskur ta kishe dit gjuhen arabe mire nuk kishe me i pas keto bindje,por do ti vjen koha insha Allah pas pergjigjjes,esselamu alejkum

  15. Për këtë postim, ju falënderohet përdoruesi:


  16. #50
    Etheristi nuk është i/e kyçur Anëtarë i Avancuar
    Data e Anëtarësimit
    09-07-2004
    Lokacioni
    Në Sham.
    Postimet
    597
    All-llahu të shpërbleftë
    84
    Falënderuar 402 herë në 222 Postime
    Rep Fuqia
    479

    Ai i cili, nuk gjykon me ligjin e Allahut, është Kafir apo nuk është Kafir ?.

    Alejkum Selam Ue Rahmetull-llahi Ue Berakatuhu.

    Vella ebuusame, po shoh se nga mesazhi i fundit nuk keni kuptuar asnje gje, dhe nuk po e dij, a kthehet kjo ne mos dijet tuaj, apo ne berjen e saj qellimisht, porse do ta marim vesh.

    Keni thene:
    vella etheristi se pari ke shpif qe te kam fyer sjellma tekstin ku te kam fyer.
    Ngadal vella, direkt ne shpifje, sigurohu nje here para se te gjykosh, kthehu dhe nje here Mesazhit tat qe ke shkrujt para ketij te fundit, te jane fshire disa fjale, dhe ne vend te tyre jane vele disa shenja P.SH: (*****) ne kete forme.

    Keni thene:
    se dyti une nuk jam kah i ngaterroj gjerat por une dua qe te ecim sipas binareve te ehli sunnetit,ti je kah mshefesh dhe kapesh per dege kurse Allahu Alem edhe bazen e ke te kalbur.per kete une dua ta dij se ti a e ke edhe bazen e kalbur apo vetem deget vella.
    Mos ki frike vella, se se shpejti do ta marim vesh se kush nuk eshte duke hec sipas binareve te Ehli Sunnetit, dhe se cili e ka rrenjen dhe deget e kalbura, dhe se kush eshte ai i cili don qe mecifet per disa gjera.

    Keni thene:
    Pyetja eshte: SI ESHTE DEFINICIONI I IMANIT TEK TI DHE SE VEPRA TRUPORE E JO E ZEMRES,VEPRA TRUPORE TEK TI A ESHTE PJESE PERBERSE E IMANIT APO PJESE PLOTESUESE E IMANIT (HEL EL-AMEL SHART SIHATUL IMAN EW SHART KEMAL IMAN) qe ta dim vella se nese ti bazen,thelbin siq thash nuk e ke ne rregull ne mundemi te bisedojme me vite,prandaj te bisedojme per bazen esencen, e pastaj dalim ne dege.
    Sa per kete pyetje vella, po me beni me qesh, pasi nuk po gjeni menyre se si te largoheni prej temes.

    Dhe di te them qe pyetja nuk e ka vendin ne kete teme, pasi Hapja e nje teme te re, ne mbrendesi te nje teme, nuk eshte e lejume ne Forum.

    Keshtu hape nje teme te re dhe te pergjigjem atje.

    Kurse po ta jap nje pergjigje te vogel qe te mos merzitesh.

    Sa i perket Veprave, a jane ato Shert Siha, eu Shert Kemal, po te kethej pergjigje sic eshte pergjigjur Shejkh Uthejmin (rahimehull-llah) kur eshte pyetur te njejten pyetje qe keni pyetur, ka thene:
    Ato jane dy fjlae, prej te cilave nuk ka Faide pas tyre.

    Mos e ngatarro kete fjale (dhe te japsh gjykim per mua, qe i perbej ketij sekti apo atij) pasi kjo eshte Fjale e Ibn Uthjeminit (rahimehull-llah) dhe jo e imja, mendimin tim nuk ta kam tregu.

    Vella a e din pse kam thene gjithemon, qe i ke mar gjerat Shabllon (bidh dhahir), pasi, nese ato qe thua jane te verteta.

    Atehere edhe Bidatcinjte jane Kafira ?

    Kush ka bere gjynah me te madh sipas teje, ai qe nuk gjykon me ligjin e All-llahut s.u.t, dhe i ka plotesuar disa kushte, apo ai qe Rren mbi All-llahun s.u.t. ?

    Nuk dua pergjigje per kete te fundit, porse ta permenda thjeshte.

    Kete te fundit ta thashe, sa me te vene ne dukje se c`fare do te pasojne me pas.

    Vella, All-llahu s.u.t. eshte me durimtaret, dhe se shpejti do ta marim vesh se kush i ndjek Binaret e Ehli Sunnetit dhe kush Jo.

    Mos u merzit.

    Selamu Alejkum.
    Ka thënë njëri prej Selefëve (rahimehullah):
    Ndërtojeni Shtetin Islam në vetvetet e juaja, j`ua ngren atë (Shtetin) All-llahu s.u.t. ne tokën tuaj.

  17. Për këtë postim, ju falënderohen 2 Përdorues në vijim:


Faqja 5 prej 7 FillimFillim ... 34567 FundFund

Tema të Ngjashme

  1. Përgjigjet: 4
    Postimi i Fundit: 19-03-2010, 08:34
  2. Përgjigjet: 0
    Postimi i Fundit: 22-06-2009, 16:29
  3. Të shkuarit në gjykatat në të cilat nuk gjykohet me ligjin e Allahut
    By Abdurrezak in forum Fetua nga Sheikh Abdul Aziz Ibn Abdullah Bin Baz (All-llahu e mëshiroftë)
    Përgjigjet: 2
    Postimi i Fundit: 14-03-2009, 17:12
  4. Gjykimi me ligje pos ligjit të Allahut
    By Asija122 in forum Fetua nga Sheikh Ibn Uthejmin (All-llahu e mëshiroftë)
    Përgjigjet: 0
    Postimi i Fundit: 14-10-2008, 21:09
  5. Propozime rreth temes "Ai i cili nuk gjykon me ligjin e Allahut.."
    By ebu abdullah in forum Vërejtje - Propozime
    Përgjigjet: 3
    Postimi i Fundit: 09-03-2007, 00:40

Bookmarks

Autorizimet e Postimit

  • Ju nuk mund të postoni tema të reja
  • Ju nuk mund të postoni përgjigje
  • Ju nuk mund të postoni shtojca
  • Ju nuk mund të editoni postimet tuaja
  •