Jeni të regjistruar? Regjistrim

Keni harruar fjalëkalimin?

Keni harruar pseudonimin?

Faqja 1 prej 3 123 FundFund
Rezultatet 1 deri 10 prej 27

Tema: Dallimi mes Shiitëve dhe EHLI SUNNET

  1. #1
    kujto vdekjen Mysafir

    Arrow Dallimi mes Shiitëve dhe EHLI SUNNET

    Shiitët kundështojnë muslimanët në qështje të rëndësishme:
    a) Në Kur`an: Besojnë se ky KUr`an që e kemi në duart tona është i mangët dhe besojnë se disa ajete kanë devijuar.

    b) Në hadithe të Profetit Muhammed s.a.v.s.: Nuk i pranojnë hadithet që gjenden në Sahihul-Buhari dhe Sahihul-Muslim.

    c) Në Tehvid: Ata u luten të tjerëve pos All-llahut. premtojnë dhe therrin KUrban për tjetër kend pos All-llahut xh.sh. Besojnë se evlijatë dhe polet e tyre kanë fuqi të jashtëzakonshme. me të cilën fuqi kontrollojnë gjithësinë.
    Shufizmi këto besime i ka marrë prej Shiizmit.

    Vërejtje: Këto janë vetëm dias dallime mes Shiitëve dhe Ehli SUNNET në ditët e ardhëshme do të vazhdojmë me preztantimin e dallimeve të tjera. All-llahu xh.sh ju shpërbleftë për durimin dhe ma mundësoftë mua që këtë artikull ta mbaroj deri në fund
    ES SELAMU ALEJKUM VE RAHMETULLAHI TEALA VE BEREKATUHU

  2. Për këtë postim, ju falënderohen 3 Përdorues në vijim:


  3. #2
    Grafika e ebu abdullah
    ebu abdullah nuk është i/e kyçur Administrator
    Data e Anëtarësimit
    28-12-2003
    Postimet
    976
    All-llahu të shpërbleftë
    450
    Falënderuar 2,833 herë në 602 Postime
    Rep Fuqia
    922
    Ve alejkum selam ve rahmetullahi ve berekatuhu ve maghfiretu´

    All-llahu (Subhanehu ve Teala) të shpërbleftë vëlla i dashur dhe të ndihmoftë, insha All-llah

    Es selamu alejkum

  4. #3
    ebu_harun nuk është i/e kyçur Anëtarë i Ri
    Data e Anëtarësimit
    30-07-2004
    Postimet
    8
    All-llahu të shpërbleftë
    0
    Falënderuar 2 herë në 2 Postime
    Rep Fuqia
    0

    pyetje?

    vellah kam nje pyetje..

    shiat me qfar libri bazohen ne jet akan liber te veqant jasht kuranit
    Allahu ju shperbleft
    selamu alejkum

  5. #4
    kujto vdekjen Mysafir

    Arrow

    Citat Postuar fillimisht nga ebu_harun
    vellah kam nje pyetje..

    shiat me qfar libri bazohen ne jet akan liber te veqant jasht kuranit
    Allahu ju shperbleft
    selamu alejkum
    es selamu alejkum vëlla
    shiitet me sa e di une e kan kuranin si liber tyre por ai kuran esht pak sa i ndrishueshem per ata
    sepse ne kuranin e tyre nuk permenden dijetet dhe jan te mallkuar Ebu bekri omeri sei dhe shum te tjer
    Pra ata e kane ndryshuar kuranin
    Selamun alejkum we rahmetullahi teala we berekatuhu

  6. #5
    H54
    H54 nuk është i/e kyçur Anëtarë i Ri
    Data e Anëtarësimit
    23-08-2004
    Postimet
    15
    All-llahu të shpërbleftë
    0
    Falënderuar 1 herë në 1 Postim
    Rep Fuqia
    0
    Citat Postuar fillimisht nga kujto vdekjen
    Shiitët kundështojnë muslimanët në qështje të rëndësishme:
    a) Në Kur`an: Besojnë se ky KUr`an që e kemi në duart tona është i mangët dhe besojnë se disa ajete kanë devijuar.

    b) Në hadithe të Profetit Muhammed s.a.v.s.: Nuk i pranojnë hadithet që gjenden në Sahihul-Buhari dhe Sahihul-Muslim.

    c) Në Tehvid: Ata u luten të tjerëve pos All-llahut. premtojnë dhe therrin KUrban për tjetër kend pos All-llahut xh.sh. Besojnë se evlijatë dhe polet e tyre kanë fuqi të jashtëzakonshme. me të cilën fuqi kontrollojnë gjithësinë.
    Shufizmi këto besime i ka marrë prej Shiizmit.

    Vërejtje: Këto janë vetëm dias dallime mes Shiitëve dhe Ehli SUNNET në ditët e ardhëshme do të vazhdojmë me preztantimin e dallimeve të tjera. All-llahu xh.sh ju shpërbleftë për durimin dhe ma mundësoftë mua që këtë artikull ta mbaroj deri në fund
    ES SELAMU ALEJKUM VE RAHMETULLAHI TEALA VE BEREKATUHU


    Selam

    Jo vetem Kolonizuesit e botes ne histori e sot, qe akoma vazhdojne perpjekjet e tyre per ta percare nje popull,ne kete rast muslimanet duke perdorur menyra dhe rruge te shumellojshme veprimi siq jane “perqaje te sundosh” por shihet qart se ky veprim nuk na qenka vetem I tyre, por kete e bene edhe nje “muslimane”! i ketij forumi,i cili flet pa kurfar fakti.
    Per kete te dashur,shikoni se si ky “mysliman” I cili eshte vella sic thote teksti kuranor: e ky, akuzon me pa te drejte medh’hebin apo sektin tjeter mysliman se nuk ndjekin medh’hebin e tij. Dhe ky “vella” nuk bene asnje perpjekje per sqarime rreth ketyre akuzave a jane te verteta apo jane shpifje. Mendoje se eshte obligim per te gjithe myslimanet e ketij forumi te jene te bashkuar ne nje unitet te palekundshem per te perballuar problemet e tyre, dhe te shporrin lajketaret te cilet nuk kerkojne vecse te perfitojne prej fese dhe te zbatojne vetem bindjet e tyre. Duhet te jemi te bashkuar sic eshte ushtria e perbere prej sekteve dhe medh’’hebeve te ndryshme te udhehequr nga nje qeveri e vetme ne kohen kur e sulmon armiku i perbashket.
    Persa i perket ceshtjeve te ndryshme qe gjinden tek medh’hebet(shkollat) islame, dhe ligjet e ndryshme ne mes tyre, rruga e zgjidhjes se ketyre ndryshimeve eshte kerkimi, dialogu i qete dhe jo nevrik. Dialog i mbeshtetur tek parimet e islamit qe jane te njohura tek te gjithe myslimanet.

    \“Thirri në rrugën e Zotit tënd me mençuri dhe këshillë të bukur..."

    Versi i permendur nuk i lejon njerezve te debatojne ne menyra gjithfare.Ai i cili,me qellim te mbrapsjes te njerezve nga devijimet e djallit,kerkon te perdore kete metode duhet patjeter te jete person i denje,me kvalitete morale,person i cili di te nderon edhe bindjet e tjereve.Person i tille duhet te jete shume i kujdesshem qe ta mos ofendon bashkbiseduesin.Ndersa ketu per cudi! ndodhe e kunderta e versit Kur’anore; akuzimi i padrejte i disa myslimaneve per disa te tjere pershkak te disa ligjeve dhe ceshtjeve te ndryshme, apo disa mysliman ti quajne disa te tjere te pa fe sepse kjo ceshtje nuk gjindet ne medh’hebin e tyre. Te gjitha keto ftojne ne shkatarrimin dhe percarjen e myslimaneve dhe godasin unitetin e perbashket islamik.
    KUJTO VDEKJEN,te drejtohem ty.Keto cka shkruan per shiite jene genjeshtra i dashur,dhe pa kurfare vertetimi te ketyre fjaleve hedhe shpifje vllezerve tu nga feja.
    Te kisha keshillu,nese e pranon kshillen nga nje shiite.Respekto versin Kur’anore:

    "O ju besimtare nese ndonje i pandergjegjshem ju sjell ndonje lajm atehere sqarojeni(hulumtojeni a eshte i vertet) mire ate..."

    SELAM...H54

  7. #6
    ebu_harun nuk është i/e kyçur Anëtarë i Ri
    Data e Anëtarësimit
    30-07-2004
    Postimet
    8
    All-llahu të shpërbleftë
    0
    Falënderuar 2 herë në 2 Postime
    Rep Fuqia
    0

    selamu alejkum

    selamu alejkum ska shum qka te them po masi pash se ke kerku argumente ja disa se kush jan shijat !! ..



    Historia e Shi’ajve




    Feja e Shi’ajve qe themeluar nga një Çifut prej Jemenit i quajtur Abdullah ibn Sebe. Kjo fe ka filluar me vrasjen e Halifes së drejtë Uthman (radiallahu anhu) dhe u degëzua në shumë pjesë.



    Halifja Uthman (radiallahu anhu) sundoi dymbëdhjetë vite. Gjashtë vitet e para kaluan në shenjë të paqes dhe rehatisë së mbrendshme, por, gjatë gjysmës së dytë të Hilafetit ndodhi kryengritja. Çifutët dhe Mexhusët (Persianët), duke shfrytëzuar pakënaqësinë e njerëzve, filluan të komplotojnë kundër Halifes Uthman (radiallahu anhu), dhe duke i publikuar ankesat dhe ofendimet e tyre fituan aq shumë simpati sa që ishte shumë vështirë që të dallohej miku prej armikut.



    Mund të duket befasi ajo se një sundues i territoreve aq të mëdha, ushtritë e të cilit ishin të pakrahasueshme, qe i paaftë që të përballet me këta kryengritës. Sikur të dëshironte Halifja Uthman, kryengritja do të mund të shuhej mu në çastin kur ajo filloi. Por, ai ngurronte që të jetë i pari i cili do të derdhte gjakun e Muslimanëve (posaçërisht sahabëve), sado që ata të jenë të pabindur. Askush s’do të priste atë që ndodhi më vonë. Ai preferonte që të sillet arsyeshëm me ta, t’i bindë ata me butësi dhe bujari. Atij shumë mirë i kujtohej thënia e Pejgamberit (sallallahu alejhi ue selam) , “Njëherë kur shpata të heqet nga këllëfi në mesin e pasuesve të mi, ajo s’do kthehet në këllëf deri në Ditën e Fundit.”



    Kryengritësit kërkonin që ai të abdikojë (të heq dorë nga pushteti), dhe po ashtu disa nga Sahabët e këshilluan atë që të veprojë kësisoji. Ai me qejf do ta pranonte këtë veprim, por prapë ai ishte i lidhur ndaj zotimit solemn që i kishte pas dhënë Pejgamberit. “Ndoshta Zoti do të vesh ty me një këmishë, Uthman” i kishte pas thënë njëherë Pejgamberi atij, “dhe nëse njerëzit dojnë që ti ta heqësh atë, ti mos e heq atë për ta.” Halifja Uthman i kishte thënë një dashamiri një ditë kur shtëpia e tij qe rrethuar nga kryengritësit, “I Dërguari i Zotit bëri një marrëveshje me mua dhe unë do të jem këmbëngulës në zbatimin e saj.”



    Pas një rrethimi të gjatë, kryengritësit hynë në shtëpinë e Halifes Uthman dhe e mbytën atë. Kur shpata e vrasësit të parë e goditi Halifen Uthman (radiallahu anhu), ai ishte duke lexuar vargun: “Vërtet, Zoti të mjafton ty; Ai është Dëgjuesi, i Gjithëdijshmi” (2:137)



    Aliu e pranoi Kalifatin me shumë ngurrim. Vrasja e Uthmanit dhe ngjarjet të cilat e rrethonin këtë qenë një simptom, dhe po ashtu një shkak i një konflikti civil në një shkallë të madhe. Të gjithë udhëheqësit i bënë zotimin Aliut përveç Muauijes (radiallahu anhu), udhëheqësit të Shamit (Siria e madhe). Muauije refuzoi që të bindet derisa të bëhej hakmarrja për gjakun e Uthmanit. Vendimi i tij qe bazuar në faktin se ai nuk ka nevojë që t’i bindet Halifes derisa Aliu (radiallahu anhu) të jetë në gjendje që ta zbatojë rregulloren e Allahut. Muauije ishte kusheriri i Uthmanit (radiallahu anhu), ashtu që ai ishte përgjegjës që të kërkojë prej Aliut që t’i nxjerrë vrasësit në gjyq. E veja e Pejgamberit (sallallahu alejhi ue selam) A’isha (radiallahu anha) po ashtu mori qëndrimin se Aliu së pari duhet t’i gjykojë vrasësit. Për shkak të këtyre kushteve kaotike gjatë ditëve të fundit të Uthmanit (radiallahu anhu) ishte shumë vështitrë që të vendosej identiteti i vrasësve, ndërsa Aliu (radiallahu anhu) refuzonte që ta dënojë ndonjë, fajësia e të cilit s’ishte dëshmuar legalisht. Preteksti për takimin e ushtrive në ditën e Deves dhe ditën e Sifinit ishte kërkesa për vrasësit e Uthmanit nga ana e A’ishes (radiallahu anha) dhe Muauijes (radiallahu anhu), por erërat e luftës qenë nxitur nga ithtarët e Abdullah ibn Sebes Çifutit, përbrenda tri kampeve derisa ngjarjet dolën nga kontrolli i Sahabëve. Është transmetuar se Aliu, A’isha, dhe Muauije shpesh shprehnin habinë në përçarjen dhe kundërshtimin që i rethonte ata.



    Pas kësaj disa Shi’a e shpallën Aliun Zot. Ai pastaj i dogji ata të gjallë me zjarr. Pas vrasjes së Abdullah ibn Sebes, Shi’ajt qenë ndarë në shumë sekte të reja ku secila prej tyre e kishte imamin e vet.



    Shtatëshat apo Ismailitët, sikurse Shi’ajt, besojnë se pasardhësit e Muhamedit (sallallahu alejhi ue selam), përmes të bijës së tij Fatima (radiallahu anha) dhe bashkëshortit të saj Ali (radiallahu anhu) Halifes së katërt, janë sunduesit e drejtë të botës Muslimane. Kështu, pasardhësit e Aliut konsiderohen të pagabueshëm, dhe me po aq udhëzim të natyrës hyjnore sa edhe vetë Muhamedi (sallallahu alejhi ue selam). Ky sekt e derivon emrin e vet nga Isma’ili, biri më i vjetër i Imamit të gjashtë, Xhafer es-Sedik. Më 762 p.e.s. Isma’ili vdes para babait të tij, gjë që rezultoi në një kontest të hidhur të trashëgimisë. Pakica e Shi’ajve konsideronin se vija e vjetër e Imamëve është e shfarosur dhe zgjodhën të birin më të vjetër të Isma’ilit për imam të ri. Kështu ata shpallën ciklin prej shtatë Imamëve, duke qenë Aliu i pari ndërsa Isma’ili i shtati, dhe kështu Imami i shtatë pas vijës së tij të imamëve do të jetë Mehdiu, apo Mesihu, apo i shtati pas tij, etj…



    Ismailitët zakonisht kanë qenë të paktë në numër, por të organizuar mirë dhe të disciplinuar. Së shpejti ata u zhvilluan në kult, duke huazuar ide të ndryshme nga misticizmi Çifut, filozofia Greke, astrologjia Babilonase, gnosticizmi Krishter, etj….Kur shkencat sekulariste qenë zbatuar në Perandorinë Abaside, Isma’ilitët lulëzuan dhe arritën të rekrutojne një numër të madh ithtarësh të cilët formuan një ushtri guerile të organizuar mirë. Duke i kombinuar shkathtësitë e tyre prej dijetarëve dhe rrjetën nëntokësore të jashtëzakonshme të spiunëve, Isma’ilitët gjatë shekullit të 10-të e vendosën anti–Halifen e tyre në Egjipt. Ata e emëruan dinastinë e tyre sipas bijës së Muhamedit (sallallahu alejhi ue selam), dhe kështu u paraqit emri Fatimidët. Në realitet, ata janë dinastia e një Çifuti të quajtur Abdullah bin Kade, dhe kjo ishte ajo që ata po ashtu qenë quajtur Abidi. Shteti Abidi në Egjipt u zgjërua shpejt dhe pas pak Isma’ilitët kontrollonin Sirinë perëndimore dhe një pjesë të madhe të Afrikës Veriore, duke mbytur me mijëra Musliman. Ata po ashtu ndërtuan një kryeqytet të ri, Fustatin, afër Piramidave të lashta, i cili për disa vite u rrit që të jetë qyteti më i madh në botën Muslimane, me emrin Kairo.



    Kur dinastia Abidi qe shkatërruar nga Abasidët, Isma’ilitët u ndanë në dy nën-sekte, Tejbije dhe Nezirije, të emëruara sipas dy princave Abidi. Sekti i parë së shpejti qe transformuar në kult ezoterik, i cili i lëvizte aktivitetet e veta në nëntokë dhe u bë i padukshëm. Sekti Nezirije e transformoi veten në Isma’ilizmin para-Abidin, duke zhvilluar një rrjetë të agjentëve dhe spiunëve në tërë botën Islame. Organizata më e njohur brenda Nezirive me gjasë ishte sekta e Vrasësve që keqpërdornin drogën (Asasinët), të njohur për vrasjet në tërë Botën Islame. Sot, sekti Nezirije janë kthyer në pacifista dhe gjithnjë e më shumë duke u bërë Perëndimorë.



    Prej bastionit Asasin në Siri, kanë mbijetuar dy nën-sekte heterodokse, Alevitë dhe Druzët. Sekti Alevit janë militantë dhe kombinojnë teoritë radikale nga Shi’ajt Isma’ilitë dhe Ithna. Druzët, në anën tjetër, kanë qenë deri vonë pacifista, duke pritur kthimin e Mehdiut, Halifes psikotik Abidi el-Hakim, i cili u ‘zhduk’ kur ai dogji kryeqytetin e tij diku rreth vitit 1000 p.e.s. Në shekullin e 13-të Druzët e mbyllën sektin e tyre, dhe u bën një fis apo popull i dalluar. Ata sot shërbejnë në ushtrinë Israilite kundër Muslimanëve Palestinez.



    Sekti më i madh brenda Shi’ajve janë Ithnat apo Dymbëdhjetëshat, të cilët pasojnë vijën autentike të Imamëve. Kur Shtatëshat zgjodhën të birin e Isma’ilit për Imam, shumica e Shi’ajve zgjodhën vëllaun më të ri të Isma’ilit, Muza el-Kazim, si Imamin e shtatë. Ithnat e përvetësuan emrin e tyre ‘Dymbëdhjetëshat’ prej besimit të tyre në Imamin e dymbëdhjetë, Muhamed el-Eskeri, i cili u ‘zhduk’ një ditë dhe kështu u bë Mehdiu i fshehur i cili do të kthehet në tokë kah fundi i ditëve. Dymbëdhjetëshat i adhurojnë Imamët e tyre, nganjëherë si inkarnim i Aliut apo Husejnit. Ata e përbëjnë pjesën dërmuese të Shia’jve, duke përfshirë këtu edhe shumicën e Iranianëve dhe gati 50% të popullit Irakian.



    Trupi i tretë më i madh në Shi’a janë sekti Zejdi apo Pesëshat, të cilët mbizotrojnë në Jemen dhe në mesin e disa fiseve në Arabinë Saudite. Sekti Zejdi pak a shumë janë hyjnizim i kulturës Arabe të shekullit të 7-të, dhe ky sekt ashpër dënon gjysëm-hyjësinë e Imamëve, në kundërshtim me Dymbëdhjetëshat. Themelues i tyre ishte Imami i pestë, Zejd ibn Abidin, i cili qe racionalist dhe kështu e shpalli si të pavlefshëm hyjësinë e supozuar të tij. Imamët Zejdi më shumë janë sikurse Beduinë sesa autoritete hyjnore, dhe kështu ata refuzuan udhëheqësinë e trashëguar dhe janë të dukshëm vetëm gjatë luftës.



    Thuhet se janë më shumë se 70 sekte të vogla Shi’ite në të gjithë botën. Me gjasë, shembulli më i mirë i këtyre është sekti Bahai, i cili është persekutuar dhe përgenjështruar si anti-Islamik, por i cili është duke u rritur shumë shpejt si një fe e ndarë, duke e bazuar doktrinën e vet në ‘paqe dhe harmoni botërore’ dhe bashkimin e të gjitha feve. Qendra e sektit Bahai është në Israel!!!
    Së fundi përpunuar nga ebu_harun: më 24-08-2004 00:10

  8. Për këtë postim, ju falënderohet përdoruesi:


  9. #7
    H54
    H54 nuk është i/e kyçur Anëtarë i Ri
    Data e Anëtarësimit
    23-08-2004
    Postimet
    15
    All-llahu të shpërbleftë
    0
    Falënderuar 1 herë në 1 Postim
    Rep Fuqia
    0
    Selam Ebu Harun,antari i ri!!!

    Vertet per te cuditur nga i ke mare keto informacione,te cilat thjeshte e thene jane propagande e flliqur e kundershtareve te Ehli-Bejtit.Kjo cka thua,nuk ka te beje asgje me te verteten.Bile ate person te imagjinuar Abdullah ibn Saba,te cilin ti e permend e te cilin bile edhe dijetaret e mirefillt te Ehlisuunes e kan pranuar,se ka qene i imagjinuar nga ata dijetare te cilet e kane pasur per qellim te shkatrojne islamin dhe te cilet sot shihet se kane pasur sukses te madh.Por mos te hyme ne detaje,nese do ta mbron vellaun Kujto Vdekjen,athere kete mund ta bene,por vetem argumento ato akuza te cilat ai i paraqet kunder shiiteve dhe asgje tjeter.
    Ato cka ,KUJTOVDEKJEN, i paraqet jane genjeshtra,E PER TE CILAT UNE KERKOVA ARGUMENT.
    SELAM

  10. #8
    ebu_harun nuk është i/e kyçur Anëtarë i Ri
    Data e Anëtarësimit
    30-07-2004
    Postimet
    8
    All-llahu të shpërbleftë
    0
    Falënderuar 2 herë në 2 Postime
    Rep Fuqia
    0

    selamu alejkum

    selamu alejkum vellah i dashur nese ke diq ùme tregu fol me argumente por un spo te flas nga mndja e ime po ja disa pyetje pergjegjje nga .
    shejhul Islam Ibn Tejmijeh, Allahu e mëshiroftë

    1: Mbi çfarë baze ngrihet shirku dhe bidati?

    Përgjigje: Shirku dhe bidatet ngrihen në bazë të shpifjes dhe gënjeshtrës, prandaj sa më larg të jetë personi nga teuhidi dhe suneti aq më shumë i afrohet shirkut, bidatit dhe shpifjes. Për shembull, rafidat {shiat} janë gënjeshtarët më të mëdhenj nga të gjithë bidatçinjtë që ekzistojnë, ata janë shirkaxhinjtë më të mëdhenj, shpifësit më të mëdhenj, dhe nuk gjen ndokënd më larg teuhidit se ata. Rafidat nuk falen në xhamia {i lënë bosh} në të cilat përmendet emri i Allahut, i boshatisin ato nga mbajtja e hutbeve dhe faljet me xhemat, në anën tjetër përkujdesen për tyrbet dhe teqet që janë të ngritura mbi varre, të cilat i ka ndaluar rreptësisht Allahu i Lartësuar dhe Profeti salallahu alejhi ue selem. Allahu i Lartësuar në Kuran urdhëron që të kujdesemi për xhamiat dhe jo për tyrbet e teqet. {Iktidau Siratil Mustekim, Vëllimi 2, fq 759-760 }

    2: Cila është fjala juaj në lidhje me dashurinë që pretendojnë rafidat për Aliun radijallahu anhu?

    Përgjigje: Ata duan diçka që nuk ekziston, duan imamin e "pagabueshëm" i cili është i vetmi imam {prijës} pas Profetit salallahu alejhi ue selem dhe nuk ka tjetër përveç tij {sipas tyre}. Ky imam beson se Ebu Bekri dhe Umeri janë zullumqarë që i kanë kaluar kufijtë ose janë kafira. Do ju bëhet e qartë {shiave} ditën e Gjykimit se Aliu radijallahu anhu nuk ka qenë më i mirë se ata {Ebu Bekri dhe Umeri}, biles gjëja që dëshiron më së shumti Aliu radijallahu anhu është të jetë afër tyre. Aliu radijallahu anhu e pranonte dhe ishte i bindur për mirësinë dhe udhëheqjen e tyre {Ebu Bekrit, Umerit, Uthmanit} dhe as ai e as ata nuk kanë qenë të pagabueshëm; udhëheqja e tij {Aliut} nuk është caktuar me tekst {nga Kurani dhe Suneti}.


    Pra, me këto gjëra do ju bëhet e qartë shiave ditën e Gjykimit se ata nuk e kanë dashur Aliun radijallahu anhu, biles përkundrazi ata janë njerëzit që e kanë urrejtur atë, sepse ata urrejnë çdo person i cili pajiset me këtë cilësi - pranimi i mirësisë dhe halifatit të tre sahabëve {Ebu Bekrit, Umerit, Uthmanit} dhe dihet se Aliu radijallahu anhu e pranonte dhe ishte i bindur për mirësinë dhe udhëheqjen e tyre. Pra me këtë bëhet e qartë në mënyrë të prerë se rafidat {shiat} janë urryes të Aliut radijallahu anhu. {Minhaxhu Suneh, vëllimi 4, fq 295-296}

    3: Kush është i pari i cili formoi dhe shpiku rrugën e shiave,… dhe pse?

    Përgjigje: Kanë përmendur dijetarët se rafidat e kanë origjinën tek zendekaja {kufri dhe nifaku}. I pari i cili e shpiku këtë rrugë ishte munafiku, zindiku Abdullah bin Sebe. Ky person ofendon besimtarët e parë dhe përpiqet të ul vlerën e tyre duke zhvlerësuar transmetimin e shpalljes nga ana e tyre, si dhe duke zhvlerësuar kuptimin dhe pasimin e tyre të kësaj shpallje. Pra, rafidat herë flasin për dijen e sahabëve, herë flasin për pasimin që ata i bënë shpalljes, dhe të gjitha këto ia ngjeshin Ehli Bejtit dhe imamit të tyre të "pagabueshëm" i cili në të vërtetë nuk ekziston fare. {Mexhmual Fetaua, vëllimi 4, fq 102}

    4: Cilës fe i përkiste Ibn Sebe?

    Përgjigje: Ibn Sebe i përkiste fesë jehude {çifute} {Muhtesar Fetaua Ibn Tejmijeh, fq 156}

    5: A konsiderohet sharja dhe ofendimi i sahabëve?

    Përgjigje: Sharja dhe ofendimi i brezit më të mirë të cilët e shoqëruan Profetin salallahu alejhi ue selem është sharje dhe ofendim i Profetit salallahu alejhi ue selem, siç e thotë këtë imam Malik dhe të tjerë prej dijetarëve: 'Ata që shajnë dhe ofendojnë shokët e profetit salallahu alejhiu ue selem e bëjnë këtë që të thotë dikush: Një person i keq që kishte shokë të këqinj, sepse po të ishte vetë i mirë do i kishte dhe shokët të mirë.' Gjithashtu ata {sahabët} janë të cilët e transmetuan Kuranin, Islamin, sheriatin e Profetit salallahu alejhi ue selem, ata janë të cilët transmetuan mirësitë që kishte Aliu radijallahu anhu dhe të tjerët përveç tij, prandaj ofendimi dhe zhvlerësimi i tyre do të thotë të mos i besohet asgjëje që ata kanë transmetuar nga kjo fe, duke zhvlerësuar kështu edhe mirësitë që janë transmetuar në lidhje me Aliun apo dikë tjetër veç tij. {Mexhmual Fetaua, vëllimi 4, fq 429}

    6: A konsiderohet ofendimi dhe zhvlerësimi i sahabëve zhvlerësim i Kuranit dhe Sunetit?
    Përgjigje: Kurani i Madhërueshëm i ka lavdëruar sahabët në shumë ajete, si psh fjala e Allahut të Lartësuar: "Allahu është i kënaqur ndaj atyre të cilët të parët e përqafuan Islamin prej muhaxhirëve dhe ensarëve dhe prej atyre që i pasuan me të mirë, edhe ata janë të kënaqur ndaj Tij..." {Teube 100} ose fjala e Tij: "E ç'keni që nuk jepni për në rrugë të Allahut, kur dihet se Allahut i mbesin trashëgim qiejt dhe toka. Nuk janë të barabartë prej jush ata ata që dhanë nga pasuria e tyre dhe luftuan para çlirimit, sepse të tillët kanë vlerë më të madhe nga ata që dhanë dhe luftuan më pas. Por të gjithëve Allahu u premtoi të mirën " {Hadid 10} ose fjala e Tij: "Vërtet Allahu qe i kënaqur me besimtarët kur ata nën hijen e pemës të zotoheshin ty dhe Ai e dinte se ç'kishin zemrat e tyre, andaj u dhuroi atyre qetësi dhe shumë shpejt i shpërbleu me fitore." {Fet'h 18} ose fjala e Tij: "Muhamedi është i dërguar i Allahut, e ata që janë me të {sahabët} janë të ashpër kundër jobesimtarëve dhe të mëshirshëm ndërmjet vete, i sheh ata duke u përkulur në ruku e duke rënë në sexhde, kërkojnë me këtë prej Allahut mëshirën dhe kënaqësinë e Tij ndaj tyre. Në fytyrat e tyre shihen shenjat e gjurmës së sexhdes. Ky është përshkrimi i tyre në Teurat, ndërsa shembulli i tyre në Inxhil përshkruhet si një farë {e mbjellë} e cila e lëshon filizin, pastaj e forcon atë dhe ai pastaj qëndron vetë në trungun e vet duke i mahnitur mbjellësit, që Ai t'i tërbojë mosbesimtarët me anë të tyre…" {Fet'h 29 }.

    Ka ardhur në Sahihu Muslim nga Profeti salallahu alejhi ue selem i cili ka thënë: "Nuk hyn në zjarr askush i cili ka dhënë besën poshtë pemës ". Po ashtu në dy Sahihet { Buhari dhe Muslim} nga Ebu Seidi radijallahu anhu se Profeti salallahu alejhi ue selem ka thënë: "Mos i shani shokët e mi, sepse pasha Atë në dorën e të Cilit është shpirti im, sikur ndonjëri prej jush të shpenzojë {të japë sadaka} sa mali i Uhudit me flori nuk e arrin vlerën e një grushti sadaka të dhënë prej tyre, biles as gjysmën e tij {grushtit}." Gjithashtu ka ardhur në Sahih në më shumë se një transmetim se Profeti salallahu alejhi ue selem ka thënë: "Brezi më i mirë {nga të gjithë brezat} është ai në të cilin unë u dërgova, pastaj ata që vijnë pas tyre." Këto hadithe janë të njohura dhe të përhapura, biles janë muteuatira , të cilat tregojnë për mirësinë e sahabëve, lavdërimin e tyre dhe përparësinë e brezit të tyre ndaj gjithë brezave të tjerë që vijnë pas tyre, prandaj ofendimi dhe zhvlerësimi i tyre është zhvlerësim i Kuranit dhe Sunetit. {Mexhmual Fetaua, vëllimi 4, fq 430}

    7: Çfarë këshille mund t'i drejtoni çdo njeriu të mençur?

    Përgjigje: Lërini ato që thuhen dhe transmetohen në lidhje me çfarë ka kaluar. Le të shikojë çdo i mençur në atë çfarë ndodh në kohën e tij prej fitneve, të këqijave dhe prishjes në Islam, dhe do të gjejë se shumica e këtyre gjërave vijnë nëpërmjet rafidijve {shiave} dhe do t'i gjesh ata {rafidijtë} njerëzit që më së shumti bëjnë fitne dhe sherr, ata kurrë nuk pushojnë në këtë drejtim dhe nuk lënë gjë pa bërë në përhapjen e fitneve, sherrit dhe prishjes mes umetit. {Minhaxhu Suneh, vëllimi 6, fq 372}

    8: Nga e kanë origjinën rafidat {shiat}?
    Përgjigje: Origjina e rafidijve janë munafikët dhe zindikat. I pari i cili e shpiku këtë grup ishte zindiku Ibn Sebe, duke bërë teprim dhe tejkalim në lidhje me Aliun radijallahu anhu, duke pretenduar se Aliut i takonte udhëheqja dhe se ekziston një tekst për këtë, si dhe duke pretenduar se Aliu radijallahu anhu është i pagabueshëm. Pra, duke qenë se origjina dhe baza e rafidijve është nifaku, disa selefë kanë thënë: 'Dashuria për Ebu Bekrin dhe Umerin është besim {iman} ndërsa urrejtja e tyre është nifak, dashuria për fisin Beni Hashim është besim ndërsa urrejtja e tyre është nifak.'


    {Mexhmual Fetaua, vëllimi 4, fq 435}

    9: A mund të na i përshkruani rafidat {shiat}?

    Përgjigje: Ata janë prej grupeve më gënjeshtare dhe më injorante, nëpërmjet tyre futen tek muslimanët çdo zindik dhe murted {dezertor prej fesë së tij}, ashtu siç gjen në mesin e tyre Nusejrije, Ismailije,etj. Rafidat {shiat} i armiqësojnë dhe urrejnë njerëzit më të zgjedhur të këtij umeti {sahabët}, ndërsa armiqtë e Allahut prej çifutëve, të krishterëve, mushrikëve i duan. Ata refuzojnë lajmet e sakta, të qarta, muteuatira {të padiskutueshme në saktësinë e tyre} dhe pranojnë gënjeshtrat e trilluara që dihet kotësia e tyre. Ata janë ashtu siç ka thënë Shabij {Allahu e mëshiroftë}: 'Sikur të ishin prej kafshëve që ecin në tokë do ishin gomerë, ndërsa sikur do ishin prej shpendëve do ishin ruham , prandaj ata janë shpifësat më të mëdhenj dhe njerëzit më gënjeshtarë.' {Mexhmual Fetaua, vëllimi 4, fq 471-472}

    10: Rafidat {shiat} i madhërojnë varret dhe i boshatisin xhamitë {i nxjerrin jashtë përdorimit, nuk falen në to}, a mund të na sqaroni pak rreth kësaj?

    Përgjigje: Kam parë një libër të madh të shkruar nga një prej imamëve {kokave} të rafidijve – Muhamed bin Numan, i ashtuquajturi Mufijd - me titull: 'Haxhi tek vizita e tyrbeve dhe teqeve.' Ka përmendur në këtë libër transmetime nga Profeti salallahu alejhi ue selem dhe Ehli Bejti {kuptohet, çdo gjë e shpikur} në lidhje me vizitën e këtyre tyrbeve e teqeve dhe që haxhi të kryhet tek këto varre. Ka përmendur në këtë libër gjëra që nuk janë thënë as për haxhin në Shtëpinë e shenjtë. Shumica e asaj që ka përmendur janë prej shpifjeve të qarta dhe gënjeshtrave të hapta, aq shumë shpifje dhe gënjeshtra kishte sa që unë nuk kisha parë diçka të tillë as në librat e çifutëve e as të krishterëve. Kjo që në origjinë është diçka e shpikur nga munafikët dhe zindikat, që t'i largojnë njerëzit nga rruga e Allahut të Lartësuar, t'ua prishin njerëzve fenë Islame duke shpikur shirkun i cili bie ndesh me ihlasin {sinqeritetin} e fesë vetëm për Allahun. {Mexhmual Fetaua, vëllimi 4, fq 517}

    11: Sa janë të vërteta fjalët që rafidat ia ngjeshin Xhafer bin Muhamed?

    Përgjigje: Kanë gënjyer dhe shpifur për të çfarë nuk e kanë bërë me asnjë tjetër. Xhafer bin Muhamed ka qenë i dalluar me dijen e madhe që ka pasur, ai së bashku me babain dhe gjyshin e tij {i biri i Husejnit radijallahu anhu} kanë qenë prej të dalluarve në fe dhe dije. Nuk ka pasur në Ehli Bejt pas tij si ai, prandaj bidatçinjtë dhe zindikat ia ngjeshin shpifjet e tyre atij. {Mexhmual Fetaua, vëllimi 11, fq 581}

    12: Ç'mund të thuhet për përgenjështrimin e haditheve të Ehlu Sunetit nga ana e tyre?
    Përgjigje: Origjina e bidateve të tyre është e ndërtuar mbi gënjeshtrën ndaj Profetit salallahu alejhi ue selem dhe përgenjështrimin e haditheve të sakta. {Mexhmual fetaua, vëllimi 13, fq 31}

    13: Kur u shfaq për herë të parë emir "Rafida" {refuzues}?
    Përgjigje: Ky emër për herë të parë në Islam është shfaqur kur doli Zejd ibn Ali ibn Husejn dhe u pasua nga shiat, në kohën e halifatit të Hisham bin AbdulMelik në fillim të qindëvjeçarit të dytë. U pyet Zejdi në lidhje me Ebu Bekrin dhe Umerin, ai shprehu dashuri ndaj tyre dhe bëri lutje që Allahu t'i mëshirojë, mirëpo këtë gjë nuk e pëlqyen dhe e refuzuan një pjesë e atyre që ishin me të, ateherë iu tha Zejdi atyre: 'Më refuzuat, më refuzuat, e që në atë kohë u quajtën Rafida {refuzues}.' Këta që u ndanë prej tij {rafidat} filluan të donin Ebu Xhafer Muhamed bin Ali, ndërsa ata që ngelën me Zejdin {zejdijet} e donin atë dhe prandaj e quajtën grupin e tyre me emrin e tij. Që në atë kohë shiat u ndanë në: Zejdije dhe Rafida Imamije.


    {Mexhmual Fetaua, vëllimi 13, fq 35-36}

    14: Çfarë mund të na thoni për teprimin, tejkalimin që bëjnë rafidat në lidhje me imamët e tyre të pretenduar?

    Përgjigje: Shiat e kanë tepruar dhe tejkaluar në lidhje me imamët e tyre dhe i kanë bërë të "pagabueshëm", gjoja se ata dinë çdo gjë, e kanë detyrë të kthehen tek këta imamë për çdo gjë me të cilën kanë ardhur profetët. Shiat nuk kthehen as në Kuran dhe as në Sunet, përkundrazi marrin për bazë dhe kthehen tek fjalët e atij që e pretendojnë se është imam i "pagabueshëm", si përfundim ka arritur puna që ata të marrin për imam dikë që nuk ekziston. {Mexhmual Fetaua, vëllimi 12, fq 209}


    15: Prej bazave të fesë së shiave është nifaku që ata e quajnë "tekije"…çfarë është kjo?

    Përgjigje: Rafidat janë më injorantët, më gënjeshtarët dhe njerëzit më të largët në njohjen e argumenteve të transmetuara apo të logjikës së shëndoshë. Ata kanë bazë të fesë së tyre "tekijen" dhe gënjejnë për Ehli Bejtin aq sa vetëm Allahu i numëron gënjeshtrat e tyre. Prej këtyre gënjeshtrave është thënia e tyre që e transmetojnë gjoja nga Xhafer Sadik: 'Tekija" është feja ime dhe e baballarëve të mi.' "Tekija" është nifaku; shiat me "tekije" nënkuptojnë: Të thonë me gjuhët e tyre atë që nuk e ndjejnë në zemrat e tyre, e ky është realiteti i nifakut. Duke qenë se kjo është prej bazave të fesë së tyre, atëherë ata çdo gjë që e transmetojnë nga Aliu radijallahu anhu apo Ehli Bejti dhe është në përputhje me fjalën e Ehlu Sunetit thonë: E kemi thënë këtë "tekijen" {me nifak}. {Mexhmual Fetaua, vëllimi 13, fq 263}

    vellah kjo ishte e tera shpresojm se kta te mjafton dhe largohesh nga atp mendime te gabuara ALlahu ju shperbleft per mir kuptim selamu alejkum me respekt...

  11. Për këtë postim, ju falënderohet përdoruesi:


  12. #9
    H54
    H54 nuk është i/e kyçur Anëtarë i Ri
    Data e Anëtarësimit
    23-08-2004
    Postimet
    15
    All-llahu të shpërbleftë
    0
    Falënderuar 1 herë në 1 Postim
    Rep Fuqia
    0
    Selam Ebu harun

    Muslimanet sot kane qendrim te ndryshem per historin e larget islame.disa besojne se ajo eshte e ndaluar te hulumtohet,sepse ajo,thone i ben dam fese.Ata knaqen vetem me do pershkrime te historis te cilat i gjejne ne disa libra te dyshimt,duke mos e ditur se ato jane shkruar qe te sherbejne partive ne pushtet te asaj kohe.Ne to, ngjarjet,ashabet dhe hadithet jane te shpikura.Njeri nder keta historian eshte edhe Sejf b.Umar Tamimi,i cili e ka shpikur(Abdullah bin Saba-ne)siq thene edhe shume dijetare ehlisunit.
    Prandaj,i dashur Abu Harun,Hulumtuesit e te vertetes mendojne se shqyrtimi i thelle i historis eshte i domosdoshem.Sepse nga historia mumd te nxiren sikur mesime ashtu edhe kshilla.Po edhe Kur’ani famelarte na udhezon qe te marrim kshilla nga historia.


    Fundi funddit kete duhet bere per shkak se shume pyetje te randesishme jane te shtruare e per te cilat nuk ka pergjigje.Shemb.pasi debati yt eshte i perqendruar ne shiitet dhe halifin Uthman-Osman,perse halifa i trete dhe ashabi i Profetit eshte i mbytur nga ana e muslimaneve dhe trupi i tij ka mbetur ne mbeturina pa u varose,dhe ne fund te varoset ne varezat e qifuteve? E prane kesaj,perse eshte i bashkangjitur mes kater “halifieve te drejt”(Hulefa ur-rashidun).Po edhe nese thua se pergjigjjet gjinden te shemb. Sejf b.Umar tamimi.Por,a thua sot mund te knaqin muslimanin e zgjuar keto libra? Edhe nese e marrim parasysh se ti je i knaqur me kete liber,a do te thote kjo se edhe ne jemi te detyruar?
    Por ti kthehem per cast fillimit.Ku antariKujto Vdekjen po edhe ti akuzoni pa kurfare argumenti.E kjo, sipas Kur’anit me sa e di une eshte mekat.E kurse ti,ne vend qe te kritikon Kujto Vdekjen,ti thellohesh edhe me teper me do shkrime te Ibn Tejmijje, me iden e te cilit eshte formuar sekti Vehabije,e ne boten sunite quhet edhe sekti tradhtar.
    Edhe vete duesh te sheh se ky njeri i quditur,jo qe nuk e njef historin Islame(e jo siq e quan ti dijetare!!!)por, ai ne asnje reshte qe e ke cituar nuk jep asnje fakt kunder shiiteve,perveq thash e thenave,po e citoi siq thua ti dijetarin!!! Ibn Tejmije: “Lerini ato qe thuhen dhe transmetohen ne lidhje me cfare ka kaluar. Le te shikoje cdo i mencur ne ate cfare ndodh ne kohen e tij prej fitneve, te keqijave dhe prishjes ne Islam, dhe do te gjeje se shumica e ketyre gjerave vijne nepermjet rafidijve {shiave} dhe do t'i gjesh ata {rafidijte} njerezit qe me se shumti bejne fitne dhe sherr, ata kurre nuk pushojne ne kete drejtim dhe nuk lene gje pa bere ne perhapjen e fitneve, sherrit dhe prishjes mes umetit.” Apo “Ata jane prej grupeve me genjeshtare dhe me injorante, nepermjet tyre futen tek muslimanet cdo zindik dhe murted {dezertor prej fese se tij}, ashtu sic gjen ne mesin e tyre Nusejrije, Ismailije,etj. Rafidat {shiat} i armiqesojne dhe urrejne njerezit me te zgjedhur te ketij umeti {sahabet}, ndersa armiqte e Allahut prej cifuteve, te krishtereve, mushrikeve i duan. Ata refuzojne lajmet e sakta, te qarta, muteuatira {te padiskutueshme ne saktesine e tyre} dhe pranojne genjeshtrat e trilluara qe dihet kotesia e tyre. Ata jane ashtu sic ka thene Shabij {Allahu e meshirofte}: 'Sikur te ishin prej kafsheve qe ecin ne toke do ishin gomere, ndersa sikur do ishin prej shpendeve do ishin ruham , prandaj ata jane shpifesat me te medhenj dhe njerezit me genjeshtare.'

    Keto,ti i konsideron argumente!!!?

    Cdo kush mund te flase dhe ti pergjigjet dijetarit Ibn tejjmije me : “Sikur te ishe prej kafshe qe hece ne toke do te ishte gomare,sikur do te ishte prej shpendeve do te ishte Ruhan,prandaj ti je shpifse me i madh dhe njeriu me genjeshtare”

    A do te thote se kjo eshte argument kunder Ibn tejmije ne kete shemb.?

    Te lutem mos u merr me thashe e theme,sill argumente te cilat flasin se me te vertete shiitet nuk pranojne Kur’anin dhe Sunetin e Muhammedit saa. Nuk eshte qudi,nese jeni te frymossur nga libri vehabijt Feth-ul-medžid,i cili konsideron te gjithe muslimanet pabesimtar,perveq tyre.

    Une do te ceke disa dijetare shiite te cilet japin mendimin e tyre per Kur’anin.

    “Na, me te vertete, kemi shpalle Kur'anin dhe, Na, me te vertete, do ta ruajme ate (origjinalitetin e tij).” K.15:9

    Qendrimi I dijetareve te Ehli-Bejti(shiitet) per Kur’anin eshte se,kjo porosi e Allahut eshte e shpallur Profetit te mbreme Muhammed ibn Abdullahut saa. Dhe ky eshte libri I vetem I Zotit e cila ne kohe ka mbetur e pandryshuar,e kompletuar,e paster dhe e paprekur.Mu ashtu siq e deshmon edhe versi Kur’anor me larte.Allahu,I Lartesuar eshte Emri I Tij,ka premtuar se do ta ruaj nga cfardo shtremberimi,apo falssifikimi,ashtuqe e paverteta nuk mund ti afrohet nga asnje ane.Se ky tekst Kur’anor I cili gjindet ne duart e muslimaneve ne tere boten,eshte po I njejti I cili eshte I shpallur Muhammedit saa.para katermbedhjet shekujsh,dhe se ne te nuk ka kurfare verse plotesuese te manget apo te hequr.Dijetari,Sejh Ebu Ali Fadl ibn Hasan Tabarsi, autor I komentimit te njohur ‘Medzme’u-l-bejan fi tefsiri-l-Kur’an,’ thote: “...Biseda mbi shtesen apo heqjen e verseve apo plotesimin e tyre eshte I pashembullt per cdo komentim te saj.Sa I perket te shtuarit,unanimishte konsiderohet se supozimi I tille eshte I gabuar,e sa I perket mangesise se verseve,disa nga ismailit dhe sunite besojne se ka ndodhur nje ndryshim dhe mangesi,derisa ne shiitet e dymbedhjet Imameve(e te cilet paraqesin 98% e shiiteve ne bote)besojme se nuk ka ndodhur kurfar ndryshimi.Kete e deshmon edhe Seijjd Murtada.Ky ne disa raste ka thene se,muslimanet I kane dhene aq rendesi ketij Libri te Shenjte,sa qe e kane memorizuar(hafiz)dhe e kan ruajtur ne ate shkalle sa qe e din ne pergjithesi aspektin e saj te analizes gramatike,sintaksen,drejte leximin e saj,te shprehurit e verseve dhe germave te saj.Prandaj,si eshte e mundur qe ai te kete ndryshura!!! Apo pjeset e saj te jene te hequra prane ketij kujdesi te madh !!!?
    Sejh Tabarsi thote: “Ne kohen e Profetit Muhammedit saa.,Kur’ani,nga disa ashab eshte lexuar dhe memorizuar ne prani te Tij, ashtu qe ai te verteton saktesin e tij.Disa nga ashabet e tij siq jane Abdullah ibn Masud,Ubejj ibn ka’b dhe tjeret,disa here e kane recituar Kur’anin ne prani te Profetit.Kjo eshte e qarte,dhe nuk ka baze per at ate cilet nuk pajtohen me kete mendim.”

    Sejh Muhammed ibn Husejn ibn Babavejh I cili eshte I njohur sikur Shejh Saduk, ne vepren e tij ‘I’tikadatu-s-Saduk’ (besimi I Sadukut) thote: “besimi yn ne Kur’an te cilin e ka shpallur Allahu Profetit te Tij Muhammedit saa.eshte ajo se ai permbahet nga ajo cka gjindet mes kopertinave te tij,dhe ajo eshte cka cirkullon mes njerezve,asgje me teper nga kjo cdo kush qe na I pershkruan se themi qe ekziston dicka me teper apo me pak,ai eshte genjeshtar.”

    Sejh Ta’ifa,apo Ebu Dza’fer Muhammed ibn Hasan Tusi (vdiq 460. godine sipas hixhrrit-dhe I cili ka qene muxhtehid I shiiteve) ne komentimin e tij te Kur’anit me titull ‘Et-Tibjan’ thote: “Sa I perket asaj qe eshte thene per plotesimin apo mangesin e verseve ne Kur’an,eshte e pashembullt,sepse cdo akuze per plotesimin eshte apsolutisht e pavertete,e sa I perket mangesise se verseve,mendimi I te gjithe muslimaneve e hudhe kete ide,cka I pergjigjet te vertetes se shkolles tone…Rivajetet(traditat)tona na trimerojne ne leximin dhe percjelljen e tij,keto tradita na nxitin ti besojme sikur ne autoritet te pashmangshem kur eshte ne pyetje pa-pajtueshmeria ne Hadithe qe I perkasin sendeve me rendesi te vogel.Hadithi I pamohueshem I profetit te Zotit : “Mes jush po le dy gjera te qmuara,Librin e Zotit,Kur’anin dhe familjen time(Ehli_bejtin),dhe derisa do ti permbaheni ketyre dy gjerave nuk do te devijoni.Keta(Kur’ani dhe Ehli-bejti im)nuk do te ndahen njera nga tjetra derisa nuk me takojne ne burrimin kecser.”
    Kjo do te thote se Kur’ani duhet te jete I pranishem per te gjitha koherat,sepse nuk eshte e logjikshme te kerkohet nga ne qe dickaje ti permbahemi forte e ne autencitetin e te cilit dyshojme.
    Ne menyre te njejte edhe Ehli-Bejtin,perkatesisht ne ata urdherate te cileve duhemi te percjellim,ato duhen te jane ketu per cdo kohe.Keto duhet skjaruar,duke lene anash te gjitha tjerat.
    Dijetari,Shejh Muhammed Dxhevad Balagi, ne tefsirin e tij ‘Ala’u-r-Rahman fi tefsiri-l-Kur’an’ e cek kete te vertete te madhe,se Kur’ani eshte I perjetshem dhe imun nga qfardo shtremberimi apo falsifikimi,Ai thote: “Kur’ani vazhdon te kete fame te madhe mes muslimaneve,prej gjenerate ne gjenerate.Cdo kund mund te hasni ne mijera kopje te Kur’anit dhe me mijera hafiz te cilet e kane memorizuar ne mend. Keta ne menyre studioze e kopjojne njeri nga tjetri,dhe e recitojne njeri tjetrit qe ta vertetojne saktesin e tij. Me mija kopje te saj sherbejne nxenseve sikur rojtar,e kurse me mijera nxenes sherbejne sikur rojtar te kopjeve te tij,net hemi mija,e kurse net e vertete jane me cinderamija.Asnje ngjarje historike nuk ka pasur kete lloji te pakalueshmeris dhe joqortimin e amshueshem ashtu siq e ka pasur Kur’ani Famelarte,mu ashtu siq edhe na ka premtuar Allahu : “Ne, me te vertete, kemi shpalle Kur'anin dhe, Ne, me te vertete, do ta ruajme ate (origjinalitetin e tij).”
    Ne, do t'i tubojme pjeset e Tij (Kur'anit), per ta lexuar ate (si eshte).K.75:17. Prandaj,nese degjoni hadithe te dyshimta mbi ate se eshte e shtremberuar dicka nga teksti Kur’anor apo dicka eshte e humbur,mos I merrni parasysh keto fjale,injoroni keto.Sa te mjere qe jane te tillet ne syte e muslimaneve…”

    Ne vepren e dijetarit te njohur ‘kesul-I-Gita fi kitabi-l-Kur’an’ ne kaptinen 8,thuet: “Nuk ka dyshim se Kur’ani eshte I mbrojtur nga cdo ndryshim nga Allahu,ashtu siq eshte e argumentuar me verse Kur’anore.”

    Shejh Muhammed Husejin al kasiful-l-Gita,ne vepren ‘
    Aslu-s-si’a ve usuliha,’ thote: “Libri I cili eshte ne perdorim mes muslimaneve eshte e njejta te cilen Allahu i’a shpalli te Derguarit te Tij Muhammedit saa.,ajo eshte muxhize,net e nuk ka asnje shtremberim,plotesim apo te hequr…” Edhe nje dijetare I njohur Shiite, Sejjid Abdul Husejn Serefuddin, ne vepren ‘Fususu-l-muhimma fi ta’lifi-l-umma’ deklaron: “...genjeshtra nuk mund ti afrohet Kur’anit famelarte.ai paraqet ate cka ajo permban mes kopertinave te tij dhe ajo cka eshte ne duart e njerezve,asnje germe mangu dhe asnje germe me shume,asnje fjale…nuk eshte e ndryshur me tjeter.Cdo germe e saj na eshte e percjellur me saktesi te madhe,nga gjenerata ne gjenerate prej dites se shpalljes se tij.”
    Sejjid Muhsin Amin Amili, ne vepren e tij enciklopedike ‘A’janu-s-si’a,’ na thote: “Asnje nga Imamite(Shiite),edhe net e kaluaren edhe sot nuk ka deklaruar se ne Kur’an ka ndodhur shtese ne verse,bile as edhe dicka me te vogel.ne te vertete te gjithe dijetaret Shiite unanimisht pajtohen se asgje nuk I eshte shtuar apo hequr ketij Libri te Shenjte.”

    I dashur Abu Harun,ky eshte qendrimi dhe mendimi I dijetareve Shiite per Kur’anin,per te cilet ju aq derdhni vrere dhe pa kurfare argumenti hedhni shpifje dhe genjeshtra.Po ta theme kete me arsye,qe te kesh kujdese e te mos behesh prej atyre te cilet kane deshire te bejne mosmarveshje mes muslimaneve.

    Ishte interesant ne shkrimin tend nje hadith i cili me nxiti te mendoje se a eshte i vertete,te cilin do ta citoi:
    "Brezi me i mire {nga te gjithe brezat} eshte ai ne te cilin une u dergova, pastaj ata qe vijne pas tyre." I cili na cenka muteatira!!!

    Athere,nese ky hadith eshte i vertet a’mund te ma shpjegon versin Kur’anore: ” Nese ju nuk i ndihmoni atij (Pejgamberit), Perendia i ka ndihmuar, kur e debuan mohuesit ate vete te dytin, kur keta te dy ishin ne shpelle, e kur i tha shokut te vet: "Mos u merzit! Se, Perendia, me te vertete eshte me ne!" E, Perendia, e zbriti qetesine mbi shokun e tij, kurse ate e ndihmoi me ushtrine, te cilen ju nuk e keni pare. Dhe, beri qe fjala e mohuesve te jete e poshter, kurse fjala e Perendise te mbetet larte. Me te vertete, Perendia, eshte i Plotefuqishem dhe i Gjithedijshem. “K.9:40


    Ku ishte ai brezi i mire qe ta mproje nga pabesimtaret?


    NESE DESHIRON MUND TE DEBATOJME MBI DOKTRINEN SHIITE DHE ATE SUNITE APO VEHABITE,DHE TE SHOHIM SE CILI NA QENKA MA I AFERT KUR’ANIT FAMELARTE.


    Selam
    H54

  13. #10
    Grafika e ebu abdullah
    ebu abdullah nuk është i/e kyçur Administrator
    Data e Anëtarësimit
    28-12-2003
    Postimet
    976
    All-llahu të shpërbleftë
    450
    Falënderuar 2,833 herë në 602 Postime
    Rep Fuqia
    922

    bismil-lahirr-rrahmanirr-rrahim

    es selamu alejkum ve rahmetullahi ve berekatuhu

    Falenderimi i takon All-llahut Subhanehu ve Teala). Bekimi dhe salavatet i qofshin te Derguarit te All-llahut SalAllahu Alejhi ve Selem, familjes se tij, shokeve te tij dhe te gjithe atyre qe e pasojne ate, deri ne Diten e Gjykimit. Amiiin

    Se pari, i nderuar H54, ky eshte nje Forum Islam. ne te cilin nuk tolerohen fyerjet ndaj njeri-tjetrit, e edhe me pak ndaj dijetareve, e edhe me pak ndaj tabi´tabiineve, e edhe me pak ndaj tabi´ineve, e mos te flasim rreth sahabeve te te Derguarit SalAllahu Alejhi ve Selem. Kjo sjellje nuk i takon nje muslimani, andaj edhe nuk do te tolerohet. Njeriu mund te kete mendime te ndryshme, bindje te ndryshme, besim te ndryshem, mirepo kjo nuk arsyeton sjelljen arogante. Rreth ketyre mund te bisedohet ashtu si i na ka mesuar i Derguari SalAllahu Alejhi ve Selem.

    Thënia juaj:
    Muslimanet sot kane qendrim te ndryshem per historin e larget islame.disa besojne se ajo eshte e ndaluar te hulumtohet,sepse ajo,thone i ben dam fese.Ata knaqen vetem me do pershkrime te historis te cilat i gjejne ne disa libra te dyshimt...
    eshte mendim subjektiv i juaji, me te cilin i keni hapur vetit rrugen per te permendur çeshtjen e Uthmanit (All-llahu e meshirofte). Kjo thenie nuk ka kurrefare baze, duke pasur parasysh faktin se, muslimani ballafaqohet me historine e tij (se paku) çdo here kur te lexoje nje hadith dhe te hulumtoje senedin (zingjirin transmetues) te tij, theniet e dijetareve rreth tij, e keshtu me rradhe. Eshte mu ky rast i Uthmanit (All-llahu e meshirofte) dhe vrasjes se tij, i cili perdoret per fyerje te sahabeve nga ata te cilet kane zemra te semura. I Derguari i All-llahut SalAllahu Alejhi ve Selem ka thene:

    " Mos i shani sahabet e mi, sepse sikur ndonjeri prej jush te jep sadaka ari ne sasi te kodres se Uhudit, nuk do te arrije graden e tyre." Sahih´ul´Buhari

    Eshte shume e ditur se cka eshte ne gjendje te arrihet me marrjen e teksteve jashte kontekstit dhe perdorimi i tyre per kenaqjen e epsheve personale, sic kane vepruar Jehudet dhe Nesaret. Ajetin qe keni cekur, ne teresi eshte si vijon:
    " Nëse nuk e ndihmoni atë (Muhammedin s. a. w. s. ), atë pra e ka ndihmuar All-llahu, kur e përzunë ata që nuk besuan të dytin prej dyve. Kur ishin në shpellë, ai (Muhammedi s. a. w. s. ) i tha shokut të vet (Ebu Bekrit r. a. ): “Mos u brengos, vërtet All-llahu është me ne!” E All-llahu zbriti qetësinë (sekinen) e Vet mbi të, dhe e ndihmoi me fuqi që ju nuk e patë dhe e bëri fjalën e atyre që nuk besuan më të ultën, kurse fjala e All-llahut është më e larta. All-llahu është i Fuqishmi, i Urti." Et Teube, 40

    ...andaj "pyetja" juaj:
    Ku ishte ai brezi i mire qe ta mproje nga pabesimtaret?
    ...reflekton injorance dhe arogance, e cila nuk ka te beje me edebin e nje muslimani. Apo, mos vallë, jeni te mendimit se All-llahu Subhanehu ve Teala e quan ne ajetet e Tija ndonjë njeri te tillë si shok i Pejgamberit SalAllahu Alejhi ve Selem?! Me siguri se jo. Apo mos valle, All-llahu Subhanehu ve Teala do te ndihmonte, sikurse ceket ne ajet: "...ndihmoi me fuqi që ju nuk e patë..." nje njeri te tille?! Me siguri se jo. Apo mos valle jeni te mendimit qe i Derguari i All-llahut SalAllahu Alejhi ve Selem e zgjodhi Ebu Bekrin (All-llahu e meshirofte) si shoqerues te tij, rastesishte?! Me siguri se jo. Ja disa fjale te te Derguarit SalAllahu Alejhi ve Selem:

    " Po te zgjidhja mikun tim, do ta zgjidhja Ebu Bekrin, por ai ngel edhe me tutje vellau im dhe shoku im." Sahih´ul ´Buhari
    " Nje bariu duke e ruajtur tufen e dhenve i erdhi nje ujk dhe ia mori nje dele, ai u perpoq deri sa e shpetoi. Atehere iu drejtua ujku dhe e pyeti:
    ' Kush do ta ruaj diten e egersirave kur nuk do te kete bari tjeter pervec meje?'
    ' SubhanAllah' - thane njerezit
    " Une besoj ne kete sic beson Ebu Bekri dhe Umeri" u pergjigj Pejgamberi SalAllahu Alejhi ve Selem"
    Sahih´ul´Buhari

    Transmetohet nga Ebu Uthman en-Nehdijj, ky nga Ebi Musa r.a., i cili ka thene:

    " Isha me Pejgamberin s.a.v.s. prane nje muri te Medines. U afrua nje burre dhe kerkoi t´ia hapim deren:
    ' Hapja dhe pergezoje me Xhennet', u pergjigj Pejgamberi s.a.v.s.
    Ia hapa deren, kur e pashe Ebu Bekrin. E pergezova me ate cka tha Pejgamberi s.a.v.s.. Ai falenderoi All-llahun
    Pas pak kohe erdhi nje burre tjeter dhe kerkoi t´ia hapim deren:
    ' Hapja dhe pergezoje me Xhennet', u pergjigj Pejgamberi s.a.v.s.
    E hapa dhe pashe Umerin. E lajmerova me ate cka tha Pejgamberi s.a.v.s. edhe ky falenderoi All-llahun.
    Pastaj erdhi nje burre tjeter dhe kerkoi t´ia hapim deren:
    ' Hapja dhe pergezoje me Xhennet qe te mos e godet dicka', u pergjigj Resulull-llahi s.a.v.s.
    Pashe Uthmanin dhe e lajmerova me ate cka me tha Resulull-llahu s.a.v.s. - Falenderoi All-llahun dhe tha: " Vetem prej All-llahut kerkoj ndihme"
    Sahih´ul´Buhari

    Transmetohet nga Muhammed bin Ibrahim, e ky nga Urvete bin ez-Zubejr, i cili ka thene:

    " Kam pyetur Abdullah bin Ummerin per veprimet me te keqija qe kane bere politeistet ndaj Resulull-llahut s.a.v.s., e ai u pergjigj:
    ' Kam pare Ukbe bin Ebi Muajjatin i cili erdhi te Pejgamberi s.a.v.s kur ai ishte duke u falur, ia gjuajti ne qafe nje litar dhe e shterngoi aq shume, sa qe gati e mbyti. Erdhi Ebu Bekri dhe e largoi nga ai dhe tha:
    ' A doni ta mbytni nje njeri vetem pse thote se Zoti im eshte All-llahu, deri sa prej Zotit te tij ka sjelle argumente...'
    Gafir, 28 Sahih´ul´Buhari

    Nuk e pergezon i Derguari i All-llahut SalAllahu Alejhi ve Selem nje njeri me Xhennet, per te cilin ju keni nje mendim te tille. Apo mendoni se po?! Ndoshta mu per kete arsye ata muslimane qe ju i permendet se nuk keshillojne qe njeriu te merret shume me histori, sepse marrja me histori dhe lenia anash e fjaleve te te Deguarit SalAlllahu Alejhi ve Selem me te vertete nuk eshte qendrim i shendoshe.

    Mesimi i historise, me te vertete, mund te ju ndohmoje rreth ceshtjes se Muhammed ibn Abdul-Vehab-it dhe gjendjes se Ummetit ne kohen kur ai jetoi, para se te perdorni fjalen Vahabi. Jane mu te njejtit kafira te cilet i nxiten popullin ne kohen e Muhammed ibn Abdul-Vehabit qe te perdorin etiketa te ketilla, duke menduar se feja Islame eshte sikur feja e tyre e cila emertohet sipas personaliteteve, sikurse qe ishin ata qe nxiten shiajt e Irakut qe te ngriten kunder Sadamit ne luften e pare, me c´rast pesuan me mijera shiite, ndersa kafiret terhoqen bishtin e tyre. Sa per fillim lexoni artikullin Lëvizja e Muhammed ibn Abdul-Vehabit

    Poashtu, thenia juaj:
    Cdo kush mund te flase dhe ti pergjigjet dijetarit Ibn tejjmije me...
    ...nuk i takon nje muslimani, sepse nuk i takon nje njeriu i cili ka mesuar 2-3 hadithe t´i pergjigjet nje dijetari te rangut te Sheikh´ul´Islam Ibn Tejmijes (All-llahu e meshirofte).

    All-llahu Subhanehu ve Teala e di me se miri.

    Edhe nje here, ju lutemi, keni kujdes ne sjellje, sidomos gjate permdendjes se dijetareve dhe sahabeve te te Derguarit SalAllahu Alejhi ve Selem. Qellimi i ketij Forumi Islam eshte diskutimi dhe mesimi dhe jo fyerja. Vella Kujto Vdekjen ka parashtruar disa pika rreth besimit te Rafidhive. Ju parashtruat pikeqendrimin tuaj se ju nuk besoni se Kur´ani eshte ndryshuar (e cila ishte nje nga pikat e tija). Elhamdulilah, shume mire. Ne te njejten menyre mund te pergjigjeni edhe rreth pikave tjera.

    Es selamu alejkum ve rahmetullahi ve berekatuhu


  14. Për këtë postim, ju falënderohen 6 Përdorues në vijim:


Faqja 1 prej 3 123 FundFund

Tema të Ngjashme

  1. Çka do të thotë fjala ''Akide'' dhe fjala ''Ehli Sunnet'' ?
    By muslimone in forum Pyetje-Përgjigje
    Përgjigjet: 1
    Postimi i Fundit: 06-03-2010, 09:35
  2. Përgjigjet: 2
    Postimi i Fundit: 01-02-2010, 10:08
  3. Cili është dallimi mes Ehli Sunetit dhe medhhebeve të tjera?
    By Abdurrezak in forum Fetua nga Sheikh Muhammed Salih El-Munaxhid (All-llahu e ruajt)
    Përgjigjet: 0
    Postimi i Fundit: 11-10-2009, 20:32
  4. Dëshmi nga krimet e shiitëve ndaj Ehli Sunnetit në Irak
    By AbdulVehab in forum Live Përmbajtje
    Përgjigjet: 0
    Postimi i Fundit: 31-03-2007, 22:29

Bookmarks

Autorizimet e Postimit

  • Ju nuk mund të postoni tema të reja
  • Ju nuk mund të postoni përgjigje
  • Ju nuk mund të postoni shtojca
  • Ju nuk mund të editoni postimet tuaja
  •